سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40835
|
07:59 - 1398/10/10
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

مردم در انتخابات مجلس افراد انقلابی و توانمند را انتخاب کنند

مردم در انتخابات مجلس افراد انقلابی و توانمند را انتخاب کنند
امام جمعه ایوان گفت:مردم در انتخابات مجلس افراد انقلابی و توانمند را انتخاب کنند تا در زمینه حل مشکلات مردم بتواندقدمی بردارد.

به گزارشايلام بيدار،جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایوان باحضور امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل دفتر امام جمعه ایوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام "علی حیدری ، امام جمعه ایوان با گرامیداشت حماسه 9دی گفت:داشتن یک فرهنگ خوب لازمه یک جامعه است ،فرهنگ را نباید در یک مولفه خلاصه کرد فرهنگ می تواند در ابعاد اجتماعی ،اقتصادی ،سیاسی  دلالت داشته باشد.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: همانظور که می دانید یکی از مسائل پیشرو جامعه ما در سالجاری مسئله انتخابات است ،انتخابات  دارای ارزش فراوان است باید در این زمینه آگاه سازی شود تا یک انتخاب خوب با شرایط جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام حیدری افزود: باید جهت دهی های لازم در راستای یک انتخاب اصلح صورت گیرد تا مردم در زمینه شناخت افراد کاندیدا به یک اجماع نظر خوب برشند .

امام جمعه ایوان با تاکید برحضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو ادامه داد: احضور گسترده مردم در انتخابات آتی همچون سنوات گذشته نشانگر این است که مردم همچنان در صحنه حضور خواهند داشت و انشالله شاهد آن هستیم که مردم فردی را انتخاب می کنند که دغدغه حل مشکلات مردم را خواهدداشت.

امید علی سبزی فرماندار ایوان در ادامه این جلسه گفت: عوامل اجرایی انتخابات پیشرو انتخاب شده اند و توجیح های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد:عوامل اجرایی هیچ گونه دخالتی در زمینه تبلیغات نخواهند داشت چرا که درصدد ایجاد وبرگزاری یک انتخاباتی هستیم که در آن اجرای قانون ملاک عمل خواهد بود.

فرماندار ایوان به نقش رسانه ها تاکید کرد و بیان داشت: رسانه ها در ایجاد شور و انتخاباتی در سطح جامعه قطعا موثر خواهند بود ومی تاوانند در زمینه حضور پرشور مردم موثر واقع شوند.

 

انتهای پیام/الف

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد