سرویس: سیاسی
کد خبر: 40822
|
20:37 - 1398/10/09
نسخه چاپی

توجیه وعده‌های عملی‌نشده توسط روحانی توهین به مردم است

توجیه وعده‌های عملی‌نشده توسط روحانی توهین به مردم است
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: رئیس‌جمهور می‌گوید چون عرصه جنگ است و وعده‌های من مربوط به دوره صلح بوده از من انتظار نداشته باشید؛ این فرافکنی و توهین به مردم و اندیشمندان جامعه است.

به گزارشايلام بيدار،علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در جمع اساتید دانشگاه خوارزمی تهران به اظهارات امروز حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در توجیه وعده های عمل نشده خود در زمان تبلیغات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

زاکانی خاطرنشان کرد: از چنین شخصیتی خیلی بعید است که نداند ما از ابتدا در جنگ بودیم؛ توجیه کردن خیلی اشتباه است. لااقل برای مردم و اندیشمندان جامعه حداقلی از حافظه تاریخی قائل باشیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: آمریکا همان آمریکا و ترامپ همان ترامپ است. چرا چنین وضعیتی داریم؟ مردم امروز در سختی به سر می برند. نمی توان گفت این جنگ و سختی مربوط به دوره جنگ است. روحانی می‌گوید چون عرصه جنگ است و وعده من مربوط به دوره صلح بوده از من انتظار نداشته باشید؛ این فرافکنی و توهین به مردم و اندیشمندان جامعه است.

وی افزود: انتقاد به این موضوع از این جهت نیز وارد است اگر شرایط جنگ است اساسا ما آرایش جنگی نگرفته‌ایم ورییس جمهور ما اصلا رییس جمهور شرایط جنگ نیست. چرا وقتی سیل می آید ایشان به جنوب کشور و کیش می رود؟ و آلودگی هم اوج می‌گیرد رییس جمهور ما به شمال نقل مکان می‌کند؟

ادامه دارد ...

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب