سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40816
|
14:47 - 1398/10/09
نسخه چاپی

سردار شاکرمی در جمع مردم اسد آباد:

حماسه ۹دی از جنس اوایل انقلاب است

حماسه ۹دی از جنس اوایل انقلاب است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع مردم اسدآباد گفت:حماسه ۹دی از جنس اوایل انقلاب است.

به گزارشايلام بيدار، سردار"جمال شاکرمی" در جمع مردم اسدآباددر گرامیداشت حماسه 9دی گفت: فتنه ۸۸ محصول جنگ جهانی چهارم است که با اختلاف افکنی، شبهه افکنی، ناامید کردن مردم و فاصله گرفتن آنان از ارزشهای اسلامی، از سوی استکبار جهانی شکل گرفت.

وی اظهار کرد:با حضور مردم با بصیرت توانستیم استراتژی بزرگ جهان را از آن خود کنیم و به عنوان یکی از کشورهای مطرح و قدرتمند جهان باشیم.
سردار شاکرمی بیان داشت:در طول ۴۰ سال عمر انقلاب و در گام اول که پر از پیروزی و افتخارات است، فتنه های زیادی را پشت سر گذاشتیم، اما حوادث سال ۸۸ محصول تفکرات نخبگان بی بصیرت بود. امروز باید فکر کنیم که چرا حضرت علی (ع) در چاه سر فرو می‌بردند و چرا عاشورا در تاریخ اسلام رقم خورد، همه این ها محصول بی بصیرتی است. 
 
وی عنوان کرد:امروز این حضور مردم در جای جای کشور و به خصوص شهرستان اسدآباد پیام های زیادی را به صورت سیگنال به مردم جهان مخابره می کند که همه پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده ایم.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) یادآور شد:امروز در جای جای جهان افرادی همچون زکزاکی ها و شیخ نمرها راه امام و رهبری را منتقل می کنند اما در سال ۸۸ برخی که ادعای یاری امام می کردند در عمل به امام و آرمان هایش پایبند نبودند.
وی افزود:امروز برخی پشت تریبون‌ها حرف از ولایت و امام و شهدا می زنند اما با گفتمان شهیدان و امام فاصله دارند.
 
سردار شاکرمی با بیان اینکه حماسه ۹دی از جنس اوایل انقلاب است گفت:حماسه ۹ دی از جنس حوادث سال ۵۷ است، این حادثه به این جهت مهم است که ملت ایران پشت نظام و انقلاب ماندند و از آن دفاع کردند. 
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به رصد فضا و اشرافیت ایران به منطقه، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی در مارپیچ قدرت ایران قرار گرفته و دچار خواری و ذلت شده اند.
 
سردار شاکرمی همچنین از امام جمعه شهرستان اسدآباد و فرماندار و بانیان مراسم ۹ دی این شهرستان قدردانی کرد‌.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب