سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40815
|
13:50 - 1398/10/09
نسخه چاپی

امام‌جمعه دره شهر

برخی با سکوتشان به جریان فتنه کمک می کنند/ نارساییها بستر ایجاد فتنه هستند

برخی با سکوتشان به جریان فتنه کمک می کنند/ نارساییها بستر ایجاد فتنه هستند
امام‌جمعه دره شهر:فتنه اخیر نیز نتیجه نارسایی های اقتصادی ،مشکلات عدیده مردم ، جریانات ضعیف اقتصادی از دولت و مجلس ، بی تدبیری ناامید کنندگان ، آشوب منطقه ای و سه برابر کردن بنزین در بهترین لحظات و عید ها با بدترین نوع اجرا و بدون هیچ مقدمه بود.

به گزارش ایلام بیدار ، حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی امام‌جمعه دره شهر در مراسم بزرگداشت ۹ دی این شهرستان گفت: این روز بزرگ را خدمت بصیران نظام اسلامی و مردم شریف که همیشه و در هر حالی یک قدم از مسئولان جلوتر هستند تبریک می گوییم.

وی اظهار کرد: دشمنان منتظر غفلت ما امادگی و دفاع هستند تا با یک حرکت برق کشور را نابود کنند.

قنبر بیگی افزود: سخنان آن مرحومی که پیشرفت کشور را به مثابه ژاپن دادن موشک و گرفتن تکنولوژی دانسته بود تکرار جمله رضاخان یعنی حجاب را برداریم پیشرفت بود.

وی تصریح کرد: اگر ما موشکها و سلاحمان  را می دادیم الان نه مثل ژاپن بلکه مانند لیبی و عراق دچار اشوب و نا امنی می شدیم.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآور شد: بنابر سخنان رهبری این افراد یا خیانکارند یا غافل که امیدواریم از غافلین باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان دوست دارند ما در سختی ک بدبختی باشیم تاکید کرد: زمانی با جنگ، تروردو کودتا و یک وقتی با تحریم و فتنه به دنبال در مشفت قرار دادن مردم ما هستند فتنه های که در این چهل سال دشمنان ما پیش کشیده عمدتا در بستر نارسایی ها شکل گرفته است

امام جمعه دره شهر بستر فتنه ها را نارسایی عنوان کرد و افزود: فتنه منافقین به دلیل تثبیت نشدن ارکان نظام و جنگ عراق انجام گرفت که بستر ان نیز رئیس جمهور وقت بنی صدر بود.

وی تصریح کرد: فتنه اخیر نیز نتیجه نارسایی های اقتصادی ،مشکلات عدیده مردم ، جریانات ضعیف اقتصادی از دولت و مجلس ، بی تدبیری ناامید کنندگان ، آشوب منطقه ای و سه برابر کردن بنزین در بهترین لحظات و عید ها با بدترین نوع اجرا و بدون هیچ مقدمه بود.

قنبر بیگی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نقاط قوت نظام را هدف قرار داده بود، گفت: امریکاییها پیش از انتخابات با جو سازی رسانه ای، تهمت تقلب به نظام و سرمایه گذاری روی شخصیتهای با نفوذ کشور مانند شیخ اصلاحات، مرد خاکستری، افتخار نظام و ان مرحوم کارشان را اغاز کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه هشت ماه کشور را درگیر خود کرد، که بیشترین تحریم ها بعد از کار خائنانه آنها بود.

امام جمعه دره شهر یادآورشد:عده ای از سابقون نیز سکوت کرده و هم اکنون نیز کارشان یکی به میخ یکی به نعل زدن است.

وی با بیان اینکه برخی با سکوتشان به فتنه کمک کردند، تصریح کرد: این افراد در صورت توبه باید حقایق و جنایات نسبت به نظام را بازگو کنند.

قنبر بیگی بیان داشت: جوانان بدانند مذاکرات اینان با دشمن و استکبار در جهت مصالح نظام نبوده بلکه در جهت مفاسد پیش خواهد رفت.

سخنران مراسم نهم دی دره شهر یادآور شد: دلیل جدایی مردم از اراذل و اوباش نه بحث انتخابات بلکه اهانت انها در روز عاشورا به امام حسین (ع) بود.

قنبر بیگی اظهار داشت: البته رهبر انقلاب به زیبای تمام با سعه صدر، حوصله ،تذکر ،هدایت، روشنگری و صلابت راه درست را نشان داد که این خود از قدرت نظام و ولایت است.

وی جایگاه ولایت فقیه را از قدرتهای نظام دانست و تصریح کرد: منافقین برای ضربه زدن به این جایگاه به هر دروغی متوسل میشوند که باید مواظب بود.

امام‌جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: دست قدرت خداوند، روح ولایت، مدیریت دقیق رهبر و حضور با بصیرت مردم در ۹ دی بساط فتنه گران را برچید.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد