سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40813
|
12:17 - 1398/10/09
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

فتنه 88با درایت رهبری وهوشیاری مردم خنثی شد

فتنه 88با درایت رهبری وهوشیاری مردم خنثی شد
امام جمعه ایوان گفت:بصیرت وآگاهی مردم در سال 88توطئه های دشمنان راخنثی کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی حیدری" امام جمعه ایوان در سالروز حماسه ۹ دی د جمع مردم ایوان در مسجد ولیعصر   با گرامیداشت حماسه 9دی گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد این بزرگترین رویداد جهان بود  بطوری که تا آن زمان تمام معادلات سیاسی بر پایه بلوک شرق و غرب صورت می گرفت اما نظام جمهوری اسلامی  برپایه ومحور حق ودفاع از آزادی به وجود امد.

حجت الاسلام حیدری زبا تاشره به سیر تحولات نظام جمهوری اسلامی  اظهار کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند واجازه ندادند یک وجب ازخاک میهن  به دست دشمن بیفتاد.

وی افزود:لازم وضروری است که حماسه 9دی برای همگان تشریح شود و زوایا و تحولاتی که در آن سال رخ داد برای همگان آشکار شود،در آن دوران عده ای از صف  امام جدا شدند در ظاهر از فرامین پیروی می کردند اما در باطن از امام و خط مش رهبری جدا شده بوده اندچرا که کارهایی که انجام داده بودند و به مواردی همچون داشتن زندگی اشرافی و جدا شدن و بیگانه شدن از مردم روی آوده بودند.

امام جمعه ایوان ادامه داد:دئر دوران فتنه عده ای فتنه گر نبودند اما جهت دهی هایی داشتند که سمت  و سوی فتنه داشت،باید دانست که فتنه جرم بزرگی است چرا که عواقب فتنه نا امنی و ... است .

وی با اشره به اینکه بصیرت وآگاهی مردم فتنه سال 88را خنثی کرد تصریح کرد: مردم در همه حال ثابت کرده اند که پای نظام و آرمانهای نظام ایستاده اند و نگذاشته اند دشمنان نظام به اهداف خودشان برسند در آن برهه زمانی هم حضوری آگاه و مدبرانهداشتند و توطءه های دشمنان را نقش برآب کردند.

امام جمعه ایوان اظهار کرد: یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که رهبر معظم انقلاب بارها بیان داشتند که صفتان را از مردم جدانکنید و در کنار مردم باشید اما این عده فقط بر طبل تفکرات خوشان کوبیدن.

وی ادامه داد: رافت و نحوه برخورد با فتنه گران بر اساس رافت اسلامی بود وباد گفت تنها راه موفقیت نظام اطاعت از رهبری و رهنمودهای رهبری است که می تواند کشور را از تمام بحرانها عبور دهد.

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد