سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40809
|
10:34 - 1398/10/09
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود/ عبور از سال ۹۸ ایران را به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل می کند

فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود/ عبور از سال ۹۸ ایران را به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل می کند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در اجتماع مردم ایلام در سالروز حماسه ۹ دی گفت:فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "محمد رضا تویسرکانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع مردم ایلام در سالروز حماسه ۹ دی گفت:مردم ایلام از بالاترین انسان ترین های روی کره زمین نسبت به ولایت هستند و این یک شعار و تعریف نیست بلکه یک باور است. برای مقام معظم رهبری که در این استان یک‌جایگاه ویژه دارد و امروز مفتخر شدم محضر مردم ولایت مدار ایلام برسم.

وی اظهار کرد:ما فرزند قرآن هستیم و کتاب زندگی ما قرآن است و اصولا مکتب اهل بیت بخاطر آن است که به قرآن متصل است و امامان ما مبنا و معیار و شاخص را قرآن دانسته اند.

 
تویسرکانی بیان داشت:مقام معظم رهبری از حوادث ۸۸ به نام فتنه نام برده اند یعنی نامگذاری حوادث ۸۸ یک نامگذاری قرآنی بود همچنان که نقطه مقابل فتنه از یک کلید واژه دیگر به نام بصیرت نام بردند. بصیرت در قران ۶۰ بار ذکر شده است.
 
وی در ادامه گفت: فتنه وقتی از طرف خدا صورت می گیرد به امتحان سخت تعبیر می شود و قبول شدن در آن موجب ترقی و رشد و رسیدن به کمال می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد:وقتی فتنه از طرف شیطان صورت گیرد اولین نکته آن این است که خداوند در سوره بقره اشاره می فرمایند: الفتنه اشد من القتل معرفی می کند. اینکه قرآن فتنه از طرف شیطان را سرنوشت ساز معرفی می کند و اهمیت دارد به این دلیل است که زمانی دست به فتنه می زند که امتی با اتصال به ولایت یک مسیر روشنی را طی و صراط مستقیم را به رهبری فردی صالح طی می کنند.

تویسرکانی عنوان کرد: از منظررهبری فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود و به جنگ جمهوریت نظام رفتند اولین هدف آنان باطل کردن رای مردم بود. وی یادآورشد:بساط جمهوریت نظام را می خواستند جمع کنند اما فرق ولایت فقیه و شاه در چیست؟ تفاوت هایی وجود دارد که از زمین تا آسمان است.

وی افزود: یکی از کارکردها ولایت فقیه این است که اجازه استبداد و دیکتاتوری را نمی دهد و تا زمانی که سایه ولایت است بازگشت دیکتاتوری و سلطنت محال است و امکان ندارد کسی بر این ملت بزرگ براساس دیکتاتوری حکومت کنند.

تویسرکانی اضافه کرد: فتنه گران آبروی نظام را مخدوش کردند و دشمنان را امیدوار کردند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند عامل اختلاف در میان مردم شدند و حتی برخی خواص دچار سکوت محسوس شدند و در برابر ولایت ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج عنوان کرد: این ملت شایسته نوکری و خدمتگزاری است رهبری هم تاکید کرده اند به من رهبر نگویید خدمتگزار بگوئید و همه ما باید نوکر مردم باشیم و نوکر مردم نمی تواند بی خبر از مشکلات مردم باشد و فرزندانش در خارج از کشور باشند.

تویسرکانی یادآور شد: فتنه ۸۸ واقعا فتنه بود و کشور ۸ ماه دچار بحران و چالش بود و این تراکم از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۲۲ بهمن ۸۸ طول کشید که ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید.

وی تصریح کرد: جریان اصلاحات از جریان فتنه جدا است و اگر یکی بدانیم نقشه دشمن است و سران فتنه عامل دشمن هستند. مهمترین عامل موفقیت نیروهای انقلابی و جریان مومن در برابر فتنه بصیرت است.

تویسرکانی با اشاره به قضایای گرانی های اخیر گفت:در قضایای اخیر مردم به گرانی معترض بودند اما اعتراض ها زیر سایه ولایت و با بصیرت همراه است. خود رهبری از مشکلات سخت مردم اگاهنند و باید با تدبیر و همدلی و اتحاد باید از این پیج بزرگ عبور کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: مردم زیر بار فشارهای تحریم و گرانی از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید این دوران کوتاه است و ماندگار نیست ما با عبور از سال ۹۸ و مشکلات ان تبدیل به یک ابر قدرت اقتصادی در منطقه خواهیم شد و ملت ایران آینده ای روشن و درخشان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب