سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40348
|
16:02 - 1398/09/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

سیدی مردی برای تمامی صحنه ها بود

سیدی مردی برای تمامی صحنه ها بود
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام: سیدی بعنوان یک مرد انقلابی همیشه در کنار مردم برای مقابله با استکبار و استعمار حضور داشت.

به گزارشايلام بيدار،به نقل ازسیمره خبر، مراسم تشییع پیکر حاج سید کریم سیدی فرماتده اسبق سپاه دره شهر و از رزمندگان، فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم در این شهرستان برگزار شد.

سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در این مراسم گفت: رجعت عارفانه این مرد بزرگ، جانباز، رزمنده شجاع و فرمانده دلاور را به همه شما تسلیت میگویم.

وی اظهار کرد: سید کریم بجا مانده از معراج رفتگان و قافله شهدایی بود که برای دست یازیدن به قله های معنویت جان خود را نثار کردند.

شاکرمی افزود: ما سالها در کنار این مردان بزرگ دلاور قد کشیدیم و روش و سیره تربیتی زندگی انان را لمس کردیم.

وی با بیان اینکه سید مردی برای همه صحنه ها بود، تصریح کرد: وی بعنوان یک مرد انقلابی همیشه در کنار مردم برای مقابله با استکبار و استعمار حضور داشت.

سردار شاکرمی یادآورشد: محبت، لبخندها، سیادت و اخلاق خوش وی به همه اطرافیان و دوستانش انرژی می داد.

وی افزود: سید حتی پس از بازنشستگی در لحظه های سخت در کنار محرومین و پیگیر رفع مشکلات انان بود که این نشان از شخصیت والای وی داشت.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: صحنه های حضور باشکوه شما در مراسم تشییع این انسان وارسته نشانه ای روشن از همراهی و همدلی این سید بزرگ با مردم بوده است.

وی اظهار داشت: در حالیکه این اواخر حال نامساعدی داشت اما با تمام وجود به دنبال تقویت نظام، انقلاب و پیگیر مشکل مردم بودند.


شاکرمی در ادامه با بیان اینکه سید کریم در زمان متوقف نمی شد، گفت: برخی شخصیتها نگاهی بلند، الهی و عرفانی دارند که نمیتوان انها را مختص یک زمان و مکان خاص دانست.

وی یادآور شد: جا دارد از همه مردم، بزرگان، معتمدین، رزمندگان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران ، سرداران و روسای ادارات و نهادها که راههای دور و نزدیک برای شرکت در مراسم تشییع پیکر این انسان بزرگ حضور داشتند تشکر کنم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام خاطر نشان کرد: این حضور پرشور به درستی نشانگر تکریم از بزرگان و دلیرمردان انقلاب اسلامی است که باید به نسلهای اینده نیز منتقل شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب