سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40328
|
08:10 - 1398/09/24
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان گفت :

وضعیت عمران شهری نامناسب است/لزوم نظارت بر بازار شهر ایوان

وضعیت عمران شهری نامناسب است/لزوم نظارت بر بازار شهر ایوان
امام جمعه موقت ایوان با انتقاد از وضعیت نامناسب عمران شهری گفت: لازم و ضروری است که مسئولان استان با تخصیص اعتبارات لازم در راستای رفع این مشکل گام هایی برداشته شود.

حجت الاسلام" علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان درگفتگو باخبرنگارایلام بیداردر ایوان گفت: شهرستان ایوان یک از شهرستانهایی است که در ایام مختلف سال پذیرای حجم زیادی از زائران و گردشگران هست که به دلایل مختلف این شهرستان را برای رسیدن به مرز مهران یا مقوله گدشگری  انتخاب می کنند.

امام جمعه موقت ایوان با انتقاد از نامناسب بودن وضعیت عمران شهری اظهار کرد: وضعیت عمران شهری اعم از کوچه خیابانها و معابر شهر نامناسب است لازم و ضروری است که  به این امر توجه بیشتری شود.

وی افزود: مسئولان استانی هم در راستای رفع مشکلات عمرانی شهر ایوان همت والایی از خودشان نشان دهند وبا تخصیص اعتبارات در این زمینه مشارکت نمایند.

  امام جمعه موقت ایوان بابیان اینکه بنزین کالایی است که تنها افزایش قیمت آن مربوط به خودش نیست و طبیعتاً روی کالاهای دیگر تأثیر چشمگیری خواهد گذاشت، تصریح کرد: درواقع می‌توانیم بگوییم که افزایش قیمت سوخت، موجب افزایش همه کالاها و خدمات می‌شود اما نکته مهم در این شرایط، کنترل بازار و قیمت‌هاست.
وی ابراز کرد: اگر چنانچه کنترل قیمت‌ها در بازار در طول سال انجام شود به‌طورقطع برای مردم قابل‌قبول است، مسئولین وظیفه‌دارند که به‌گونه‌ای قیمت‌ها را مدیریت کنند که درآمد افراد جامعه متناسب با هزینه‌های خانواده باشد و موقعی که افزایش قیمت کالاها وجود دارد، درآمدهای مردم نیز افزایش یابد.
 
حجت‌الاسلام احمدیان  با تأکید مجدد بر کنترل و نظرات بر قیمت کالاها در بازار، ادامه داد: هر چه افزایش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم، کمتر باشد، فشار کمتری بر قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد می‌شود، برای قشر مرفه جامعه، ممکن است افزایش قیمت‌ها، تفاوتی نداشته باشد، بلکه افزایش قیمت کالاها، برای آن‌ها ممکن درآمد بیشتری هم ایجاد کند.
 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب