سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40306
|
07:43 - 1398/09/22
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

قدرت بسیج خواب را ازچشم دشمن ربوده است

قدرت بسیج خواب را ازچشم دشمن ربوده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت:استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه حضور با صلابت بسیجیان استوار است و دشمنان ما به واسطه حضور باشکوه مردم و بسیجیان در صحنه ها ذلیل و ناکام مانده اند.

به گزارشايلام بيدار،سردار"جمال شاکرمی "فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ؛در جمع بسیجیان شهرستان ایوان گفت:شما بسیجیان ادامه دهنده راه همان رزمندگانی هستید که درطول دوران دفاع مقدس با اراده مستحکم و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند ونگذاشتندیک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتاد.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه امروز در شرایط پیچیده تری قرار داریم  اظهار کرد:درحوادث اخیر شاهد بودیم که دشمن با همنوا شدن با اغتشاش گران یک نطفه ناقص الخلقه ای را خلق کردکه محصول آن شدهمان خرابکاری ههایی که رخ داد.

وی افزود: اما بصیرت وآگاهی وبیداری که در ملت ایران اسلامی وجود دارد نگذاشت  دشمنان ما به اهداف خودشان برسند و در کمتر ازدوروز بساط اغتشاش گران برچیده شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام باتاکید براینکه ریشه بسیج در عاشورا است بیان کرد:بسیج یادگرفته است که نهراسدوبااراده وعزم راسخی که در بدنه بسیج وجود داشته است یاد گرفته است که در هر زمان و مکانی از یک آمادگی صد درصدی برخوردار باشد وسد محکمی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان باشد.

وی تصریح کرد:استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه حضور با صلابت بسیجیان استوار است و دشمنان ما به واسطه حضور باشکوه مردم و بسیجیان در صحنه ها ذلیل و ناکام مانده اند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب