سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40280
|
14:27 - 1398/09/22
نسخه چاپی

امام‌جمعه موقت دره شهر:

کاندیداها در حد توانشان وعده بدهند/توسعه هر کشوری بر پژوهش استوار است

کاندیداها در حد توانشان وعده بدهند/توسعه هر کشوری بر پژوهش استوار است
امام‌جمعه موقت دره شهرگفت:: وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان را لمس نموده ودر فکر رفاه آنان باشند.

به گزارش ایلام بیدار: حجت الاسلام "عبداله شمسی "،امام‌جمعه موقت دره شهر در خطبه های این هفته گفت: پژوهش فرایندی منطقی و معقول ویکی از محورهای پیشرفت و توسعه پایدار در هرکشور است.

وی اظهار کرد: اگر پژوهش صورت نگیرد دانش بشری افزایش نیافته و دچار سکون و رکود خواهد شد.

شمسی افزود: پیشرفت،توسعه،قدرت و استقلال هرکشوری برپژوهش تولیدو علم استوار است.

وی در ادامه با اشاره به بحث حمل و نقل حمل ونقل نی گفت: یکی از اساسی ترین و مهمترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی کشوراست.

حجت الاسلام شمس تصریح کرد: اگر حمل و نقل در هر کشوری دچار خلل و مشکل شود خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می شود.

وی یادآور شد: بیشترین حمل و نقل کالا و مسافر توسط ناوگان زمینی صورت می گیر دکه هر کدام از آنها نیاز به حمایت مسئولان داشته و باید به مشکلات این قشر تلاشگر توجه بیشتر ودر رفع آنها چاره اندیشی شود.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: افرادی انتخاب شوند که در مسیر انسانیت و اسلامیت باشند.

وی تصریح کرد: وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان را لمس نموده ودر فکر رفاه آنان باشند.

حجت الاسلام شمسی اظهار کرد: تحلیل و بازخوانی سخنان حضرت امام (ره)می تواند نقشه راه مطمئنی برای بازگشت به مسیر اصلی انقلاب وحل مشکلات و معضلات جامعه باشد

وی یادآور شد: وفای به عهد و پیمان از دستورات اسلام وموضوعی عقلایی بوده که باید مورد توجه عموم مردم خصوصا کاندیدا های محترم قرار گیرد.

امام‌جمعه موقت دره شهر خاطرنشان کرد: کاندیداها سعی کنند وعده های یدر حد توان و امکانات خود به مردم بدهند چرا که مردم توان تشخیص وعده های صادقانه آنها را دارند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب