سرویس: اجتماعی
کد خبر: 40236
|
08:02 - 1398/09/20
نسخه چاپی

خودروهای حمل‌ونقل عمومی در اولویت دوگانه‌سوز شدن

خودروهای حمل‌ونقل عمومی در اولویت دوگانه‌سوز شدن
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور گفت: اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروها با خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری است.

به گزارشايلام بيدار، "سعید قیصر"، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروها درباره دوگانه‌سوز کردن خودروها اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ بنزین رانندگان خودروهای عمومی که تک‌سوز هستند دچار مشکلات بیشتری شده‌اند که اگر نسبت به حل مشکلات این افراد اقدام نشود، تبعات آن برای سایر مردم نیز ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس خودروهای عمومی می‌توانند نسبت به دوگانه‌سوز شدن اقدام کنند و مراکز مجاز نصب CNG بر روی خودروهایی که عمومی هستند در اولویت قرار می‌دهد.

قیصر افزود: درخواست می‌شود که وزارتخانه‌های صنعت‌، معدن و تجارت و همین‌طور راه و شهرسازی و کشور همکاری و تعامل بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند تا با دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، بخشی از مشکلات عمده با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی آن حل شود.

وی یادآور شد: اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروها با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری در حوزه بار و مسافر است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور یادآور شد: در حال حاضر در مراکز نصب CNG نیز اقداماتی صورت گرفته تا پاسخگوی تقاضاهای نصب CNG بر روی خودروها باشیم.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد