سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40220
|
07:27 - 1398/09/20
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

حرکت لاک پشتی پروژه ها در سرابله +تصاویر

حرکت لاک پشتی پروژه ها در سرابله +تصاویر
پروژه های عمرانی در شهر سرابله روند کندی به خود گرفته که باید تدبیری به حال آن اندیشید.

به گزارشايلام بيدار، می توان از آبادانی صحبت کرد ولی عمل کردن چیزدیگریست که جای تامل دارد باید در عمل ثابت شود که قول مسئولانه تا چه قدر جنبه عمل پوشانده شده است.

یکی از نهادهایی که مصادق عمل آن در همه جا دیده می شود شهرداری ها هستند که در زمینه های مختلف شهرها را آباد کنند وطرح های مختلف برای توسعه ارائه دهند.

شهرداری سرابله این روزها روزهای شلوغی را پشت سرمی گذارد و طرح های مختلف در آن اجرا درآمده که ساماندهی ورودی شهر سرابله از جمله آن هاست ولی از اطرف دیگر در اثر حرکت لاک پشتی پروژه فاضلاب کشی به شهر خیابان ها وکوچه های این شهر در هم چهر خوبی ندارند.

طرح فاضلاب شهری موجب مشکلاتی برای شهروندان شده به طوری که موجب اعتراض برخی از مسئولین شهرستانی هم شده که با وجود اینکه کار آسفالت کوچه ها ومعابر شهری آغاز شده اما برخی نقاط شهری همچنان دراین مورد دچار مشکل است.

یکی از شهروندان سرابله ای درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت:طرح فاضلاب شهری علی رغم مزیت هایی که دارد موجب  تخریب آسفالت کوچه ها شده ومشکلاتی برای رفت وآمد مردم وخودروها ایجاد کرده که امیدواریم هرچه زودتر مسئولین شهرداری این مشکل را برطرف کنند.

"احمدی" یکی از دیگر از شهروندان سرابله ای گفت:باید عملیات فاضلاب شهری به سرعت به اتمام برسد و خیابان آسفالت شوند زیرا در زمستان در اثر بارندگی خیابان ها چهر خوبی نخواهند داشت.

محمدی یکی از شهروندان سرابله ای گفت:متاسفانه زباله ها به مساله ای برای شهر سرابه تبدیل شده که درمان ندارددر صورتی که می توان تدبیری برای آن اندیشید.

وی اضافه کرد:فاضلاب های شهری یکی دیگر از مشکلاتی است که مردم را با مشکلات بهداشتی ناشی از تجمع فاضلاب ها روبه رو ساخته که درصورت ادامه پیدا کردن این معضل مردم باید با پیامدهای ناشی از ان روبه رو شوند.

یکی دیگر از مشکلات شهر سرابله فرهنگ شهروندی است که گاه خیابان های این شهر را آزرده می کند که باید با برنامه های فرهنگی ، فرهنگ شهر نشینی را دراین شهر ارتقا داد.

البته ساماندهی ورودی های این شهر واختصاص بودجه برای تکمیل دریاچه سرابله از جمله اقدامات خوب شهرداری است که باید به سرانجام برسد ومانند سایر پروژه ها حرکت لاک پشتی شروع نکند.

یکی دیگر از معضل های این شهر تاکسی های برون شهری هستند که همچنان جا مکان خوبی ندارند که باید تاکسی های برون شهری در یک  مکان مشخص ساماندهی شوند.

ناگفته نماند که بدهی های شهرداری و مشکلات مالی از جمله عوامل مهمی هستند که شهرداری را با حرکت کند توسعه روبه رو ساخته است.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب