سرویس: سیاسی
کد خبر: 40174
|
07:24 - 1398/09/19
نسخه چاپی

دولتمردان و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از زیر بار کارنامه خود شانه خالی کنند

دولتمردان و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از زیر بار کارنامه خود شانه خالی کنند
نماینده ادوار مجلس گفت: دولتمردان غرب‌گرا و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از زیر بار کارنامه ضعیف خود شانه خالی کنند.

به گزارشايلام بيدار،سیدمحمدرضامیرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس در نشست اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب با داوطلبان اصولگرای مجلس برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: نظام سلطه و آمریکا سه توطئه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در نظر داشتند و آنها کوشیدند با تحریم اقتصادی و فشار معیشتی ایران را به هم بریزند که این تهدید اول بود.

وی افزود: تهدید دوم مربوط به جنگ روانی برای آغاز حمله نظامی و بیان این واژه که گزینه نظامی روی میز است، بود. 

نماینده ادوار مجلس درباره تهدید سوم تصریح کرد: ایجاد آشوب و اغتشاش داخلی در لبنان، عراق، ایران و سپس سوریه و برنامه‌ریزی چند ساله برای آن تهدیدی محسوب می‌شود.

میرتاج‌الدینی گفت: ما در تحریم‌ها باید اقتصاد داخلی خود را بسازیم و من به شخصه شاهد هستم که در بخش صنعتی کشور نخبگان جوان و مهندسین داخلی توانسته‌اند در زمینه ساخت قطعات خودرو که پیش از این از خارج از کشور وارد می‌شد اقدامات خوبی انجام دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در حال رسیدن به اقتصاد بدون نفت است که همین موضوع موجب نگرانی آمریکایی‌ها شده است.

نماینده ادوار مجلس گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی در خلیج فارس منجر به آن شد که دیگر گزینه نظامی آنها برای حمله به ایران مطرح نشود.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: بی‌تدبیری دولت در افزایش نرخ بنزین زمینه‌ساز آشوب و اغتشاش در کشور شد.

وی گفت: قطع هرگونه وابستگی به آمریکا و غرب باید در دستور کار باشد. این در حالی است که حرکت به سمت مجموعه کشورهای همسایه ایران که جمعیتی بالغ بر 600 میلیون نفر را دارد می‌تواند کمک شایانی به ما کند و برهمین اساس می‌توانیم با بازار بزرگ آنها واردات و صادرات خوبی داشته باشیم. همچنین ارتباط ویژه با روسیه و چین با توجه به اینکه اختلاف آنها با آمریکایی‌ها بیشتر شده می‌تواند مدنظر ما قرار گیرد.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: دولت‌مردان غرب‌گرا نمی‌تواند با توجه به روش و مسلک خود از زیر بار مسئولیت شرایط فعلی شانه خالی کنند این در حالی است که اصلاح‌طلبان کارنامه غیر شفاف وغیرروشنیرا در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به جای گذاشته و مجلس دهم هم بسیار ضعیف بوده است.

انتهایپیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد