سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40169
|
13:04 - 1398/09/18
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ماجرای جسد پیرزن مجهول الهویه در ایلام؛ از نگه داری در سردخانه تا دفن بدون هویت

ماجرای جسد پیرزن مجهول الهویه در ایلام؛ از نگه داری در سردخانه تا دفن بدون هویت
امروز خبری در فضای مجازی استان تحت عنوان عدم دفن جسد یک میت بعد از گذشت چند روز منتشر شد خبری که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::امروز خبری در فضای مجازی استان تحت عنوان عدم دفن جسد یک میت بعد از گذشت چند روز منتشر شد خبری که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

براساس این خبر یک پیرزن سالمند که فاقد اعضای خانواده می باشد از چند روز گذشته و پس از انجام امورات مربوط به پزشکی قانونی و صدور جواز دفن، جسد وی به آرامستان بهشت رضای شهر ایلام منتقل شد.

بنا بر هر دلیلی که مشخص نیست جسد این پیرزن در سردخانه نگهداری شده است.

توضیحات شهرداری ایلام در رابطه با ماجرا

ایلام بیدار به همین منظور موضع را با عوامل شهرداری ایلام جویا شده است، "محمد سلطانی"، مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: روز 16 آذر مرجع قضایی جسد را تحویل نیروی انتظامی داده و آن ها را مامور می کند تا این موضوع پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: بدون دستور قضایی نمی توان جسد مجهول الهویه را دفن کرد.

سلطانی افزود:روز گذشته مرجع قضایی به شهردار اعلاو و دستورات لازم برای دفن جسد مجهول الهویه را صادر کرده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام ادامه داد: شهرداری هم 10 روز مهلت داشته تا از جسد عکس برداری کرده و سازمان های پزشکی قانونی ، بهزیستی وسایر سازمان های مرتبط را دعوت کرده تا با حضور آن ها جسد دفن شود.

سلطانی بیان کرد:مرجع قضایی با شرط عکس برداری از جسد ، تهیهDNA، تلاش برای یافتن اعضای خانواده ، با حضور نمایندگان بهزیستی، نیروی انتظامی وحراست و بازرسی شهرداری اجازه خاکسپاری داده است که این موارد پیگیری شده وتوسط شهرداری امروزبا حضور مسئولین به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب