سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40126
|
15:54 - 1398/09/17
نسخه چاپی

استاندار ایلام ورود کند؛

به اعتنایی ستاد مدیریت بحران به افکار عمومی/دلیل عدم انتشار اطلاعیه و سرگردانی مردم چیست؟

به اعتنایی ستاد مدیریت بحران به افکار عمومی/دلیل عدم  انتشار اطلاعیه و سرگردانی مردم چیست؟
با توجه به دور بودن مسافت برخی دانش اموزان در روستاها و کارمندان بومی و غیر بومی، کاش ستاد مدیریت بحران کمی تدبیر داشت و اینگونه مردم را سرگردان نمیکرد.

 به گزارش ایلام بیدار به نقل از سیمره خبر،باز باران و باز چالش مردم استان ایلام با ستاد بحران در حالیکه بیشتر استانها از روز قبل از اغاز بکار مدارس و ادارات با بررسی پیش بینیهای هواشناسی تعطیلی یا عدم تعطیلی را اعلام میکنند متاسفانه ستاد مدیریت بحران ایلام در این موضوع باز هم مثل همیشه مردد و بدسلیقه عمل میکند.

نکته نافرم ماجرا تصمیم گیری این ستاد است که مردم را سردرگم‌کرده بطوریکه باید تا ۶ صبح چشمشان به اخبار باشد که فردا تعطیل است یا نیست. واقعا در عصر تکنولوژی پیش بینی وضع هوا برای استان اینقدر سخت است؟ و اصولا جایگاه اداره هواشناسی در استان کجاست که یا پیشبینی بلد نیست یا بلد است و حرفش مهم نیست؟

شاید بدترین قسمت ماجرا برمیگردد به مصاحبه شب گذشته مدیرکل ستاد مدیریت بحران که اعلام تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس را به صبح امروز موکول کرده بود در حالیکه مردم منتظر بودند، متاسفاته صبح امروز هیچگونه اطلاعیه صادر نشد تا بی اهمیتی این ستاد به افکار عمومی کاملا محرز باشد.

البته بازهم کانالهای خبری استان با تجربه اندوخته شده قبل و به دلیل به عدم انتشار اطلاعیه توسط ستاد بحران خودشان اطلاعیه بازگشایی مدارس را اعلام کردند. با توجه به دور بودن مسافت برخی دانش اموزان در روستاها و کارمندان بومی و غیر بومی، کاش ستاد مدیریت بحران کمی تدبیر داشت و اینگونه مردم را سرگردان نمیکرد.

مسلما کسی علاقه ای به عقب افتادن درس فرزندانش یا کار مردم را ندارد اما با توجه به شرایط جوی و ترس از اتفاقات، مردم خواهان اعلام تصمیمات آنهم حداقل ۱۰ ساعت قبل از اغاز روز کاری هستند.

امیدواریم استاندار ایلام خود به این ماجرا ورود کرده و علاوه بر توجیه اقایان در ستاد مدیریت بحران انها را نیز از مرددی و سرکار گذاشتن مردم برهاند به امید روزی ستاد بحران ایلام از حالت سنتی به عصر تکنولوژی هم چشمک بزند و حساسیت مردم را نسبت به ساعت ۶ از بین ببرد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب