سرویس: سیاسی
کد خبر: 40124
|
13:37 - 1398/09/17
نسخه چاپی

لایحه بودجه سال 99 کل کشور تقدیم مجلس شد

لایحه بودجه سال 99 کل کشور تقدیم مجلس شد
رئیس‌جمهور لایحه بودجه سال 99 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دقایقی قبل در صحن علنی امروز (یکشنبه 17 آذرماه 98) پارلمان لایحه بودجه سال 99 کل کشور را تقدیم رئیس مجلس کرد.

بر اساس این گزارش، روحانی به مدت 45 دقیقه به دفاع از لایحه بودجه پرداخت  و بخشی از درآمدها و هزینه‌های این لایحه را تشریح کرد.

بودجه سال ۹۹ کل کشور از حیث منابع بالغ بر ۱۹ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بوده که از این حیث منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های مالی و سرمایه گذای و مصارف بودجه دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی بالغ بر ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۲۹۳ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال است.

بر این اساس منابع عمومی بالغ بر ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال است.

درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی بالغ بر ۷۹۲ هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال بوده و سهم شرکت های دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از نظر درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه از حیث هزینه ها و سایر پرداخت ها نیز بالغ بر ۱۴ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب