سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40122
|
12:57 - 1398/09/17
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام:

هیچ مشکلی برای تردد در جاده ها وجود ندارد/ تردد در برخی محورها با زنجیرچرخ

هیچ مشکلی برای تردد در جاده ها وجود ندارد/ تردد در برخی محورها با زنجیرچرخ
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: با تلاشهای انجام گرفته تمامی راه های استان باز و هیچ گونه مشکلی در تردد وجود ندارد.

به گزارشايلام بيدار، "نورالله دلخواه"، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اعلام این خبر ظهار کرد: در شبانه روز گذشته عملیات راهداری شامل (برف روبی، تیغه زنی و نمک پاشی) در محور های شریانی و غیر شریانی انجام شده و تمامی نیروهای راهداری به صورت ۲۴ ساعت در جاده‌ها مشغول ارائه خدمت به هم استانی های عزیزخواهند بود.

وی تصریح کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند و در هنگام سفر علاوه بر اطمینان از انجام کنترل های فنی وسیله نقلیه تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند​.

دلخواه تصریح کرد: در پی تغییرات جوی در 24 ساعت گذشته در اکثر نقاط استان که منجر به بارش باران و برف شد، با آماده باش کامل نیروهای راهداری و به کارگیری ماشین آلات راهداری زمستانی، اقدام به نمک پاشی و برف روبی شده و در حال حاضر همه راه هاي اين استان باز بوده و تردد در آن روان است.

وی ابراز کرد: هم اکنون در محور ملکشاهی به میمه در برخی نقاط از جمله گردنه  خان کشته تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

دلخواه خاطرنشان کرد: محور ایلام – چنار باشی شاهد بارش پراکنده برف و گردنه قلاجه مه آلود است و به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب