سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40107
|
08:43 - 1398/09/17
نسخه چاپی

مدیرکل گمرک استان ایلام خبر داد؛

جایگزینی شن و ماسه بجای پوشاک در گمرک مهران

جایگزینی شن و ماسه بجای پوشاک در گمرک مهران
مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: ماموران این مجموعه موفق شدند کامیونی را توقیف کنند که بجای صادر کردن پوشاک به عراق در حال انتقال شن و ماسه به این کشور بود.

به گزارشايلام بيدار، "روح الله غلامی"،مدیرکل گمرک استان ایلام گفت:یک محموله پوشاک که از سایر گمرکات برای انتقال به عراق اظهار شده بود توسط برخی افراد سودجو با توجه به قیمت بیشتر آن در داخل کشور تخلیه و به جای آن شن و ماسه جاسازی و در حال انتقال به عراق بود.

وی اظهار کرد: با هوشیاری ماموران گمرک و پس از بررسی مدارک مشخص شد محموله پنج هزار و ۳۴۰ کیلوگرمی پوشاک تخلیه شده و بجای آن شن و ماسه به شکل پلمب شده ای جاسازی شده است.

مدیرکل گمرکات ایلام افزود: پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل مسئولان مربوطه شده است.

غلامی همچنین به کشف و توقیف ۴۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم ماده مشکوک اسید کلریدریک در این گذرگاه مرزی اشاره و تاکید کرد: این میزان محموله با ۲ تریلر حمل و بارگیری شده بود که توسط ماموران گمرک کشف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی اضافه کرد: ماموران این اداره کل همچنین توانستند تعداد ۶ کامیون کاشی کشف کنند که صاحب کالا با جعل اسناد قصد فریب کارشناسان گمرک را داشت که با تیزبینی آنها کامیون ها توقیف و بعد از تکمیل نهایی به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب