سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40026
|
08:14 - 1398/09/14
نسخه چاپی

اممام جمعه دهلران:

گشایش مرز چیلات موجب سهولت تردد زوار اربعین می شود

 گشایش مرز چیلات موجب سهولت تردد زوار اربعین می شود
امام جمعه دهلران گفت: با توجه به افزایش تردد زوار، مسئولان باید به فکر توسعه مسیرهای مواصلاتی این شهرستان باشند.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام "سید محسن موسوی"،امام جمعه دهلران  در آئین تجلیل از خادمین اربعین حسینی این شهرستان، گفت: خوشبختانه امسال تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان و مردمی برای خدمت به زائرین به کار گرفته شد که این امر نشان از ولایت مداری مردم این شهرستان است.

 
وی اظهار کرد: مردم  این شهرستان در پذیرایی از زائرین حرم عشق سنگ تمام گذاشتند و خدمت به زائران اهل بیت(ع) منجر به خلق حماسه‌ای ماندگار در اربعین حسینی شد.
 
امام جمعه دهلران  افزود: باتوجه به اینکه شهرستان دهلران در مسیر عتبات عالیات است و هر سال به تعداد زواری که از دهلران عبور می کنند، بیشتر می شود، مسئولان باید به فکر توسعه مسیرهای مواصلاتی این شهرستان باشند.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه به گفته خود زائران، یکی از دلایل انتخاب مسیر شهرستان دهلران، خدمت رسانی بسیار خوب مردم دیندار از زائران اربعین حسینی بوده است، گفت: این یک توفیق بزرگ ا بوده که نصیب مردم این شهرستان شده است.
 
امام جمعه شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: این دورهمی بهانه ای برای دید و بازدید است، چراکه خدمت رسانی خدام به زائران اربعین حسینی را نمی توان با پاداش دنیوی در این دنیا جبران نمود.
 
فرماندار دهلران نیز در این مراسم، اظهار کرد: مردم ولایت مدار شهرستان دهلران همچون سال های قبل در بحث خدمت رسانی سنگ تمام گذاشتند.
 
«مجید عسکری» تصریح کرد: در مسیر قرار گرفتن شهرستان دهلران سبب شده که بیشتر زوار از دهلران تردد کنند و در این راستا همه مسئولان اجرایی شهرستان در بحث خدمات رسانی به زائرین پای کار بودند.
 
وی  با بیان اینکه خدمت به زائرین توفیق بزرگی است که نصیب مردم شهر ستان دهلران شده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا سال آینده مرز چیلات دهلران راه اندازی شود تا زائرین از مرز دهلران تردد کنند.
 
گفتنی است،  در پایان این مراسم از فعالان و خادمان اربعین حسینی تجلیل شد.
نسیم دهلران
انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب