سرویس: سیاسی
کد خبر: 39947
|
10:35 - 1398/09/12
نسخه چاپی

میرحسین و حامیانش در تصمیمات غلط رئیس جمهور شریک هستند

میرحسین و حامیانش در تصمیمات غلط رئیس جمهور شریک هستند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعاً آقای موسوی و امثال او به خاطر حمایت از حسن روحانی که بانی اصلی این فجایع امنیتی و مشکلات امنیتی و خون های ریخته شده است، شریک هستند و باید پاسخگو باشند.

به گزارشايلام بيدار،«محمدصادق کوشکی» کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانیه میرحسین موسوی اظهار داشت: آقای موسوی در دو دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری رسما از حسن روحانی حمایت کرد.

وی با تاکید بر این که مقصر تمامی مشکلات کشور، قوه مجریه است، گفت: عمده مشکلاتی که در طول مدت 6 سال گذشته بوجود آمده است، طبیعتاً به خاطر این بوده که بخشی از جامعه به آقای موسوی اعتماد کردند و الان با مشکلات خیلی عجیب و غریبی در زندگی شان روبرو شده است؛ این مشکلات به آن عده ای که به آقای موسوی اعتماد و به روحانی رای دادند اختصاص ندارد، یعنی بیش از 80 میلیون نفر با مشکلات عجیبی مثل مشکلات معیشتی، امنیتی و .. دست و پنجه نرم می کنند و مقصر همه این مشکلات قوه مجریه است.

این کارشناس با اشاره به این که اشخاصی مثل آقای موسوی باید به مردم پاسخ دهند که چرا فرد بی کفایت و بی تدبیری مثل روحانی را به عنوان نامزد مطلوب برای ریاست جمهوری معرفی کردند، بیان داشت: این افراد باید به مردم توضیح دهند که با چه استدلالی حسن روحانی که بدیهیات حکمرانی را هم نمی داند، به عنوان نامزد مطلوب ریاست جمهوری معرفی کردند و در واقع این نکته ای است که باید پاسخگو باشند.

کوشکی با تاکید بر این که میرحسین موسوی و امثالهم در تمام تصمیمات غلط آقای روحانی که منجر به ایجاد مشکلات، مشقت ها و دردسرهایی برای مردم شده است، شریک هستند اذعان داشت: آقای موسوی و امثالهم و تمام کسانی که آقای روحانی را حمایت کردند در همه تدابیر رئیس جمهور در طی سکان داری قوه مجریه که پیامدهای ناگوار، تلخ و سخت برای مردم داشت، شریک هستند.

وی خاطر نشان کرد: تا مادامی که این ها این موارد را پاسخ ندهند هر صحبت دیگری در خصوص مردم و جامعه کنند، قابل شنیده شدن نیست؛ نمی شود که آقای موسوی از حسن روحانی پشتیبانی و حمایت کند و بعد حسن روحانی تصمیم غلط بگیرد و فاجعه امنیتی در کشور رخ دهد و عده ای کشته شوند، آن وقت آقای موسوی بیاید برای کشته شدگان دلسوزی کند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: اگر افرادی در حوادث اخیر کشور کشته شدند، قطعاً آقای موسوی و امثال او به خاطر حمایت از حسن روحانی که بانی اصلی این فجایع امنیتی و مشکلات امنیتی و خون های ریخته شده است، شریک هستند و باید پاسخگو باشند که چرا فردی را برای ریاست جمهوری معرفی کردند که خون های ریخته شده در این حادثه محصول بی تدبیری او است.

کوشکی در پاسخ به این سوال که "چرا همواره برخی از بزرگان جریان اصلاحات به دنبال رفع حصر هستند؟" گفت: هر کسی که به جای مشکلات مردم از یک موضوعاتی مثل رفع حصر صحبت می کند، یعنی این آدم به مشکلات مردم هیچ اعتنایی ندارد و در واقع برای او گرسنگی، بیکاری و بیچارگی مردم اهمیت ندارد.

وی ادامه داد: بزرگان اصلاحات به خاطر این که شکم های خود و بچه هایشان سیر است و بچه هایشان در آن سوی دنیا از زندگی لذت می برند و مشکل مسکن و اشتغال ندارند، بر همین اساس مشکلات مردم را درک نمی کنند.

کوشکی در پایان گفت: این ها در دنیایی زندگی می کنند که مشکلاتشان صرفاً رفع حصر، ورود زنان به ورزشگاه، موتورسواری بانوان و... است؛ اصلا این ها در کره دیگری زندگی می کنند و در حقیقت تکرار این حرف ها تائید آدم هایی است که اصلا در ایران زندگی نمی کنند و اگر هم در ایران زندگی می کنند، آنقدر خوش می گذرانند که تنها کمبودشان رفع حصر است.

دانا

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب