سرویس: سیاسی
کد خبر: 39922
|
13:24 - 1398/09/11
نسخه چاپی

جوان‌ترین متقاضی ثبت نام انتخابات در روز نخست ۳۰ ساله و ‌پیرترین ۷۵ ساله بود‌ه‌اند

جوان‌ترین متقاضی ثبت نام انتخابات در روز نخست ۳۰ ساله و ‌پیرترین ۷۵ ساله بود‌ه‌اند
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران اعلام کرد:‌ جوان‌ترین متقاضی ثبت نام در روز گذشته در انتخابات ۳۰ ساله و ‌پیرترین ۷۵ ساله بوده‌اند.

به گزارشايلام بيدار،نظام ملک‌شاهی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران صبح امروز(دوشنبه 11آذرماه) در محل ثبت نام داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در جمع خبرنگاران درباره ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در رابطه با ثبت نام داوطلبان نداشتیم.

وی افزود: فقط یک مورد مشکل درخصوص ثبت نام برخی داوطلبان داشتیم. برابر آیین نامه ثبت‌نام کنندگان باید اصل  و‌ کپی مدرک تحصیلی را ارایه دهند ولی در برخی موارد داوطلبان اصل مدرک را ندارند و در روند ثبت نام با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون سیاسی فرماندار تهران تاکید کرد: ثبت نام کنندگان  می‌توانند پیش از مراجعه برای ثبت نام تاییدیه مدرک تحصیلی را از مراکز دانشگاهی خود بگیرند.

ملک‌شاهی خاطر نشان کرد: مراجعه‌کنندگان حتما به اطلاعیه‌های اعلام شده از سوی وزارت کشور درخصوص ثبت نام توجه کنند و اصل و کپی مدارک را به همراه داشته و همچنین افرادی که شامل ماده ۲۹ هم بند الف و هم بند ب می‌شوند باید استعفانامه‌های خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانترین متقاضی ثبت نام در روز گذشته ۳۰ ساله و ‌پیرترین ۷۵ ساله بوده است تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیش از سه هزار نفر ثبت نام کنند و توصیه می‌کنیم مردم زودتر برای ثبت نام مراجعه کنند.

ملکشاهی در پاسخ به علت طولانی بودن روند ثبت نام داوطلبین ادامه داد: نرمال زمان ثبت نام ۴۵ دقیقه است و داوطلبان هر چقدر مدارک خود را زودتر آماده کند معطلی در روند ثبت نام نخواهند داشت. 

وی با بیان اینکه ۱۲۰ کاربر مراحل ثبت نام را برای افراد متقاضی انجام می‌دهند گفت: در طی دیروز و امروز تنها ۶۰ درصد کاربران فعالیت می کردند.

معاون سیاسی فرماندار خاطرنشان کرد: طی دیروز و امروز ۲۲۲ نفر در مجموع در وزارت کشور و در فرمانداری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب