سرویس: سیاسی
کد خبر: 39821
|
08:45 - 1398/09/09
نسخه چاپی

بسم‌الله! یک‌یا حسین دیگر

بسم‌الله! یک‌یا حسین دیگر
مردم عراق جنایات و قتل و غارت صدام را که با حمایت مستقیم آمریکا و اسرائیل و دلارهای سعودی و امارات و کویت صورت می‌پذیرفت از یاد نبرده‌اند، بنابراین به یقین می‌دانند که سرنخ آشوب‌ها به کجا متصل است و دشمنان عراق چه خوابی برای این کشور اسلامی دیده‌اند؟!

به گزارشايلام بيدار،«حسین شریعتمداری» در یادداشتی نوشت:

دیروز آشوبگرانی که از سوی آمریکا و با هزینه آل‌سعود برای خرابکاری در عراق اجاره شده بودند، مرقد مطهر «عثمان بن سعید» اولین نایب خاص حضرت بقیهًْ‌الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را به آتش کشیدند. اراذل اجاره‌ای روز قبل از آن نیز کنسولگری ایران در نجف ‌اشرف را آتش زده بودند. حملات وحشیانه به نمادهای اسلام ناب‌محمدی(ص) کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که مطالبات اقتصادی در آشوب‌های عراق فقط یک بهانه است و هدف اصلی آن مقابله با اسلام ناب و انقلابی است که این روزها پوزه کثیف آمریکا و متحدان صهیونیست و منطقه‌ای آن را به خاک مالیده است. کنسولگری ایران در نجف ‌اشرف و مرقد مطهر جناب عثمان بن سعید، اولین نایب خاص امام زمان (عج) در بغداد، دو نماد نهضت گسترده و رو به رشد مقاومت هستند و آتش زدن این دو نقطه به وضوح از هدف اصلی آشوب و شناسنامه واقعی آشوبگران پرده بر می‌دارد.
دیروز یکی از معترضان در میدان تحریر بغداد فریاد برآورد که «چرا به کنسولگری سعودی حمله نمی‌کنید؟! آل‌سعود ۵ هزار تکفیری را به عراق فرستاد و عراقی‌ها را قتل عام کردند ولی ایرانی‌ها برای دفاع از عراق شهید دادند و خونشان با خون ما آمیخته شد» فریاد قیس قریشی، آشوبگران نقابدار را به شدت آشفته کرد و شاید هم تاکنون او را به شهادت رسانده باشند.
مردم عراق جنایات و قتل و غارت صدام را که با حمایت مستقیم آمریکا و اسرائیل و دلارهای سعودی و امارات و کویت صورت می‌پذیرفت از یاد نبرده‌اند، بنابراین به یقین می‌دانند که سرنخ آشوب‌ها به کجا متصل است و دشمنان عراق چه خوابی برای این کشور اسلامی دیده‌اند؟!
دیروز حضرت آیت‌الله سیستانی در بیانیه‌ای که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد صافی امام جمعه کربلا در نماز جمعه این شهر قرائت شد، از مردم خواست که صف خود را از آشوبگران جدا کنند که امید است این درخواست به معنای برخورد قاطع با اراذل اجاره‌ای باشد.
شواهد موجود و برخی گزارش‌های موثق حکایت از آن دارند که تا کنون، نیروهای مومن و انقلابی و جان برکف عراق نگران آمیختگی شماری از مردم عادی با آشوبگران بوده‌اند، مردمی که انتظارات قابل قبولی داشته‌اند و مدارای حشدالشعبی در برخورد با آشوبگران اجاره‌ای از بیم آن بوده است که مبادا مردم عادی در جریان این برخورد آسیب ببینند ولی اکنون که با تدبیر مرجعیت بزرگوار، صف آنان از صف آشوبگران مزدور و اجاره‌ای جدا شده است از نیروهای مومن و انقلابی عراق که در قلع و قمع تکفیری‌های داعش حماسه‌ای ماندگار آفریده و نام مقدس حشد‌الشعبی را بر تارک جبهه مقاومت ثبت کرده‌اند، انتظار می‌رود در نجات عراق اسلامی از چنگ دشمنان خونریز و غارتگر آن حتی لحظه‌ای را هم از دست ندهند. آشوبگران اخیر در عراق با جنایاتی که مرتکب شده‌اند کمترین تردیدی باقی نگذاشته‌اند که همان دنباله‌های داعش هستند و چنانچه مانند تکفیری‌های داعش قلع و قمع نشوند، عراق اسلامی را دست‌بسته تحویل ائتلاف وحشی و خون‌آشام آمریکا و اسرائیل و حاکمان دست‌نشانده و کاسه‌لیس سعودی و امارات و... می‌دهند. قلع و قمع اراذل اجاره‌ای برای فرزندان انقلابی عراق و عزیزان جان برکف حشد‌الشعبی و ملت سلحشور و امام حسینی(ع) عراق، به آسانی ممکن است...
 بسم‌الله، یک یا حسین دیگر...

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد