سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39819
|
07:33 - 1398/09/10
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

انتظار 14 ساله کارمندان هلیلانی برای خانه دار شدن

انتظار 14 ساله کارمندان هلیلانی برای خانه دار شدن
14 سال از سوی کارکنان دوایر دولتی هلیلان برای صاحبخانه شدن می گذرد واین عزیزان همچنان منتظر هستند تا روزی زیرسقف خانه خود زندگی کنند.

به گزارشايلام بيدار،  14سال گذشت،از آرزوی کارکنان  هلیلانی که هرکدام  با آرزوی خانه دار شدن در سال 84 ،برای عضویت در تعاونی مسکن کارکنان ،سرمایه گذاری کردند.

بیش از 400نفر از کارکنان  بخش هلیلان،در سال 84برای خانه دار شدن به عضویت تعاونی مسکن کارکنان  هلیلان در آمدند سرمایه ای بیش از 400 میلیون تومان ،،14سال است بلاتکلیف می باشد.

اعضای هیات مدیره این تعاونی که از افراد مومن و متدین و مورد اعتماد کل اعضا می باشند،در بهترین مکان شهر توحید، در دو مکان  فاز 1و فاز2اقدام به خرید زمین کرده و خوشحال از این که همشهریان خود را صاحب خانه می کنند این مسئولیت را قبول کردند، ولی تاکنون  نتوانسته اند آرزوی همشهریان خود را تحقق بخشند.

مسیر انتخاب شده، برای ساخت مسکن کارکنان  هلیلان،از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام،به عنوان اراضی درجه سه اعلام شده،و مناسب،،ساخت مسکن و توسعه شهری اعلام شد این اراضی که فاز 1بافاصله 70 متری و فاز 2 با فاصله 200متری در لاین شمالی جاده کهره  و توحید،،واقع شده است 14سال است مورد بی مهری مسئولین ذی ربط در استانداری قرار گرفته و هیچگاه برای حل مسکن اعضای این تعاونی،جلسه ای و حتی پیگیری انجام ندادند.

تلاشهای پی در پی و رایزنی های حضوری و تلفنی هیات مدیره در این سالها هیج نتیجه ای نداد و این عزیزان سالهاست در معرض انتقاد و تهمت و افتراء قرار گرفته اند با وجود انتقادات شدید به این عزیزان،،ولی همچنان  پای قول و قرار خود ایستاده اند و تا حصول نتیحه تلاش خواهند کرد این روزها همه کارمندان  عضو این اتحادیه نگران و مضطرب و شاکی هستند،که چرا بعد از 14سال این زمین ها تعیین تکلیف  نمی شود چرا مسئولین ذی ربط حوزه استانداری هیچوقت، برای رفع این مشکل  تلاش نکرده اند.

این روزها،،اعضای این تعاونی تقاضای واگذاری اراضی و قطعات به خود مردم و اعضا را دارندو بعضا اعضای هیات مدیره هم در این روزها مورد انتقاد شدید و حتی تهمت و افترا قرار گرفته اند،به علت وجود گرانی سرسام آورم زمین مسکونی  درشهر توحید و عدم توانایی خرید زمین از سوی کارکنان ،، تعین تکلیف  این زمین ها التیامی است بر زخم 14 ساله این عزیزان.

یکی از اعضای تعاونی مسکن کارکنان هلیلان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: افرادی که در آن زمان از سپرده خود گذشتند وام گرفتند و بعضا،،طلای دست عیال خود را فروختند که شاید سر پناهی برای آینده فرزندان خود در شهر توحید بسازند،در این تعاونی عضو شدند.

وی افزود: مشکلی  که  شاید با نظر مساعد استاندار محترم ایلام حل شود،،چرا که  این مسیر ،،،مورد تایید کارشناسان  جهاد کشاورزی  استان برای توسعه شهری قرار گرفته است

این عضو تعاونی مسکن کارکنان هلیلان خاطرنشان کرد: از طرفی با واگذاری این اراضی  و ساخت مسکن  شهری جلوی فرو ش اراضی کشاورزی  خارج از طرح در شهرتوحید،که این روزها شاهد آن هستیم گرفته شده و باعث پایین آمدن نرخ زمین مسکن  در شهر توحید خواهد شد

 

مگرعمر انسان چقدر است،که  14سال صبر کند تا کی باید این عزیزان در آرزوی تعیین تکلیف زمین های خریداری شده بمانند،،چشم بر هم بزنی 14سال دیگه گذشته و همه این عزیزان،پیر و افتاده و بدون سرمایه و بدون سرپناهی باید،،نگران آینده فرزندان خود باشند،،،

با حل این مساله  کمکی  خواهد شد برای سایر جوانان هلیلانی، که بتوانند قطعه زمینی برای ساخت مسکن  خود در شهر توحید بخرندو این اقدام خیرخواهانه از سوی مسئولان باعث شادی دل بیش از 400خانواده کارمند هلیلانی خواهد شد.


انتهای پیام/ر 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد