سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39799
|
19:53 - 1398/09/07
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام

شهدا، جلوه هایی زیبا از روحیه‌ مقاومت و پایداری را آفریدند

شهدا، جلوه هایی زیبا از روحیه‌ مقاومت و پایداری را آفریدند
یادواره شهدا بخش زرنه باحضور جمعی از مسئولان در مسجد سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار،یادواره شهدا بخش زرنه ایوان با حضور جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا درمسجد سیدالشهدا(ع) بخش زرنه ایوان برگزار شد.

در این یادواره سرهنگ پاسدار"قدرت اله کریمیان "،جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تبریک هفته بسیج گفت:بیش از چهل سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذردچهل سالی که آبستن حوادث و رویداد های متعددی است .

وی با اشاره به اینکه دفاع از کشور کمترین هدف شهدا است اظهار کرد:شهدا به درجه ای از معنویت رسیده اند که هدفشان آرام گرفتن در جوار حق تعالی است و این یعنی داشتن هدفی والا.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود:امروز یاد و نام شهدا چراغ راه ما است ،شهدای انقلاب اسلامی از خالصانه ترین افراد جامعه هستند افرادی که مادران، همسران و فرزندان آنان سالیان سال چشم انتظاربوده اند ،چشم انتظاری که نمی توان با هیچ چیز دنیوی آن را مقایسه کرد.

وی با تاکید براینکه ما باید قدردان خوند شهدا باشیم بیان کرد:شهدا گذشته روشن ما هستند،شهدا انسانهای پاک ومنزه ای بودند که عاشقانه در راه دفاع از کیان ایران اسلامی از خون خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از این مرز وبوم به دست دشمن بیفتاد.

 این مقام نظامی تصریح کرد:این انقلاب به سادگی به دست نیامده است برای این انقلاب بیش از 200هزار شهید تقدیم شده است شهدایی که ما باید وارث خون آنان باشیم .

سرهنگ کریمیان  اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی ایران به سختی بدست آمده است وطی این چهل سال تحریم ها و اجماع های زیادی علیه نظام شکل گرفته است اما بحمدالله به برکت خون شهدا این نظام حفظ شده است وروز به روز پایه های آن مستحکم تر می شود.

جانشین سپاه ایرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: دشمنان ما ازهر حربه و حیله ای استفاده می کنند تا بتوانند بر نظام ما ضربه وارد کننداما خوشبختانه به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است.

وی افزود: نظام استکبار هنوز درک نکرده است که کشور ما تحریم پذیر نیست و نمی داند که ما با تکیه بر توانمان تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنیم واین ویژگی انقلاب ما را از سایر انقلابها متمایز میکند.

کریمیان ادامه داد:در اوایل انقلاب کشور ما از لحاظ نظامی در سطح مناسبی قرار نداشت اما بحمدالله امروز از لحاظ نظامی و موشکی به حد اعلایی از توانمندی رسیده ایم که هیچ پرنده ای جرات تجاوز به حریم کشورمان راندارد چرا که در صورت این کاردر همان لحظات اولیه ساقط خواهد شد که نمونه آن را طی ماه های گذشته شاهد بودیم.

این مقام نظامی بااشاره به اینکه نظام مااز پشتوانه مردمی برخوردار است  تصریح کرد:نظام استکباراز قدرت نرم جمهوری اسلامی یعنی مردم همیشه درصحنه واهمه دارد چرا که مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف پای انقلاب وارمانهای انقلاب ایستاده اند و دشمنان را ناکام گذاشته اند.

سرهنگ کریمان بیان داشت:بحث سهمیه بندی بنزین یکی از موضوعات اخیر کشورمان بود ،هرچند افزایش  قیمت حامل های انرژی یکی از ضروریات است اما میشد که نحوه اجرای آن به شکل مناسب تری صورت گیرد.

جانشین سپاه امیرلمومنین (ع) استان ایلام خاطر نشان کرد:مواضع حکیمانه رهبر انقلاب در بحث سهمیه بندی بنزین جای تقدیر دارد چرا که رهبری باحمایت از سران قوااتحاد،همدلی و یکپارچگی را در سطح جامعه ایجاد کردند.

کریمیان با تاکید براینکه دشمنان سعی در القا عدم توانایی نظام در پاسخگویی به مطالبات مردم را داشت یادآور شد:دشمن خیال می کرد این فتنه ناقص الخلقه تمام کشور را فرامیگیرد اما  تمام برنامه ریزها ناکام ماند ومردم با حضور گسترده خود صفشان را از آشوب گران جدا کردند.

وی در پایان بیان داشت: مردم ما قطعا بازیگر وکارگردانان حوادث اخیر را میشناسندومطمئن هستند که سرنگونی  استکبار محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب