سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39798
|
09:05 - 1398/09/07
نسخه چاپی

رییس صمت مهران:

تشکیل ۱۸ پرونده تخلف صنفی در شهرستان مهران

تشکیل ۱۸ پرونده تخلف صنفی در شهرستان مهران
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران از تشکیل ۱۸ پرونده تخلف صنفی در شهرستان مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"فرزاد مرادی"،رییس اداره صمت مهران گفت:  بازرسی‌های انجام گرفته توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ،اتاق اصناف، واحد بازرسی و نظارت،تعزیرات حکومتی در هفته جاری در اجرای طرح تشدید بازار در سطح شهرستان مهران انجام شده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا۱۲ گشت مشترک با حضور اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، واحد بازرسی ونظارت اصناف، تعزیرات حکومتی شهرستان مهران برگزار و برای ۱۸ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده و برای رسیدگی‌های بعدی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده‌است.

رئیس اداره صمت شهرستان مهران افزود: همزمان با تغییر نرخ بنزین در کشور و در راستای جلوگیری از افزایش قیمت انواع کالا و خدمات در سطح عرضه، طرح تشدید بازرسی با همکاری بازرسی اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی در حال اجراست و با هرگونه تخلف گرانفروشی، احتکار،امتناع از عرضه و... به طور جدی برخورد می‌شود.

وی افزود: هر چند اکثریت اصناف و کسبه بزرگوار و ولایتمدار شهرستان مهران در زمینه جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات پیش قدم بوده و هستند.

مرادی گفت: مردم مهران خواست در صورت مشاهده با هرگونه تخلف صنفی به ویژه گرانفروشی، احتکار،امتناع از عرضه و...می‌توانند شکایات خود را به چهار روش حضوری، تلفن (۱۲۴-۳۳۸۲۶۰۱۱-۳۳۸۲۶۳۵۳) سامانه ثبت شکایت ۱۲۴ و اپلیکیشن آپ به اطلاع مراجع نظارتی جهت بررسی‌های و اقدام لازم برسانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب