سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 39797
|
08:53 - 1398/09/07
نسخه چاپی

سایت ثبت اعتراض به معیشت فعال شد/ ارسال مجدد پیامک برای دریافت کد رهگیری

سایت ثبت اعتراض به معیشت فعال شد/ ارسال مجدد پیامک برای دریافت کد رهگیری
سخنگوی طرح معیشت از فعال شدن سامانه ثبت اعتراض خبر داد و گفت:‌ واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را بخواند.

به گزارشايلام بيدار، "حسین میرزایی"  در پاسخ به این سوال که برخی شهروندان از چند روز پیش اعتراض خود را از طریق کد دستوری ثبت کردند اما کد رهگیری برای آنها پیامک نشده است، اظهار داشت: سامانه مرتب بررسی می‌شود و ارسال پیامک فقط برای سرپرستان خانوار مجاز است. تاکنون درصد زیادی از پیامک‌ها ارسال شده است. 

سخنگوی طرح معیشت، با بیان اینکه کمتر از 4 میلیون سرپرست خانوار درخواست طرح معیشتی ثبت کردند عنوان کرد: مابقی یا سرپرست نبودند یا درخواست تکراری ثبت شده است. سامانه مکرر پیامک ارسال می‌کند؛ یکی از دلایل عدم ارسال پیامک این است که احتمالا گوشی افراد خاموش بوده یا آنتن ندارد همچنین در ارسال پیامک گروهی و انبوه تا زمانی که همه پیامک‌ها گزارش تحویل دریافت نکند سامانه پیامک را مجدد ارسال می‌کند. 

وی تاکید کرد: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته  و برای افراد کد رهگیری را می‌خواند. 

میرزایی افزود: افرادی که ثبت‌نام کردند و کد رهگیری برای آنها پیامک شده است می‌توانند در سایت مربوطه اعتراض خود را ثبت کنند در حال حاضر سایت Hemayat.mcls.gov.ir شروع به کار کرده و افراد می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند. 

وی تاکید کرد: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص تماس گرفته بشود و برای افراد کد رهگیری را بخوانند. 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب