سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39777
|
07:50 - 1398/09/07
نسخه چاپی

مدیرعامل آبفای استان ایلام خبر داد؛

اصلاح 920 متر از شبکه آبرسانی ملکشاهی

اصلاح 920 متر از شبکه آبرسانی ملکشاهی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۹۲۰ متر از شبکه آبرسانی شهر ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی بازسازی و اصلاح شد.

به گزارشايلام بيدار، "افشین مظاهری"، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:  ۹۲۰ متر از شبکه آبرسانی شهر ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی بازسازی و اصلاح شد.

 

وی صلاح و بازسازی شبکه آبرسانی را در کاهش هدررفت آب موثر خواند و اظهار کرد: عمر بالا ، فرسودگی لوله‌ها و افزایش منازل و واحدها از اصلی ترین دلایل اصلاح شبکه آبرسانی شهر ملکشاهی به شمار می رود.

 

مظاهری افزود: تنها در یک ماه گذشته و به منظور از مدار خارج کردن شبکه قدیمی، مدیریت شبکه توزیع و از بین بردن انشعابات غیر مجاز، عوامل اجرای این امور با رعایت کامل استانداردهای لازم، اقدام به لوله گذاری و اصلاح ۹۲۰ متر شبکه آبرسانی به صورت امانی نمود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: برای اجرای شبکه توزیع از لوله های پلی اتیلن با قطار ۱۱۰ میلی متر بطول ۴۲۰ متر و لوله پلی اتیلن ۶۳ بطول ۵۰۰ متر استفاده شده که با اجرای آن انشعابات آب این مناطق نیز  استاندار سازی گردید.

 

مظاهری همچنین از بهره برداری فاز اول طرح آب شیرین کن شهر ملکشاهی طی روزهای آینده خبر داد و یادآور شد: این پروژه تکمیل و در مراحل انجام تست زنی است و بزودی به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع، با ظرفیت ۲۷ لیتر در ثانیه و جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام با بیان اینکه با بهره‌ برداری از این طرح بخشی از مشکلات تامین آب شهر این شهرستان را مرتفع می‌کند، گفت: با بهره برداری از فاز اول این طرح بلافاصله اجرای فاز ۲ این طرح آغاز خواهد شد.

 

مظاهری تاکید کرد: پروژه آب شیرین کن جهت تامین کوتاه مدت آب شهرستان ملکشاهی و تامین بلند مدت آب شرب ملکشاهی از طریق طرح آبرسانی از سد ایلام به ملکشاهی تامین می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد