سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39752
|
12:24 - 1398/09/05
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

بسیج پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می کند

بسیج پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بسیجی براساس بصیرتی که دارد در همه صحنه هایی که نیاز ببیند حضور پیدا می کند و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان نیز مایه می گذارد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز؛ پنجم آذر ماه در اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی که در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد، گفت: بسیجی کارش برای خدا است و ارتباط عاشقانه هم با خداوند دارد و در هر صحنه سختی حضور دارد.

وی اظهار کرد: بسیجی براساس بصیرتی که دارد در همه صحنه هایی که نیاز ببیند حضور پیدا می کند و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان نیز مایه می گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروزه این تفکر نه تنها باعث ترقی نظام اسلامی شده بلکه این تفکر و گسترش آن بقای نظام را نیز تضمین می کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: متاسفانه برخی بجای تقویت این مهم که تضمین کننده امنیت کشور است آن را رها و دنبال سازش و مذاکره کردن و امتیاز دادن هستند که این در تضاد آشکار با راه امام و انقلاب و رهبری است.

کریمی تبار بیان کرد: در طول تاریخ 40 ساله ثابت شده که هر جا در برابر دشمنان ایستادگی کردیم فرج و پیروزی حاصل شده و هر جا در برابر آنان کوتاه آمدیم و مرعوب شدیم دچارخسران و ضرر شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا سختی های اقتصادی را پشت سر گذاشته تا به راحتی بتوانیم اهداف اقتصادی انقلاب را تحقق بخشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب