سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39748
|
09:53 - 1398/09/05
نسخه چاپی

همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین؛

اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد + تصاویر

اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد + تصاویر
همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد.

 

به همین مناسبت هزاران بسیجی از سراسر استان نیز در همایش حضور در شهرستانهای مختلف استان ایلام، بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری بیعتی دوباره بستند و بر تداوم راه شهدا و امام شهدا تاکید کردند.

 

در این اجتماع بزرگ، بسیجیان یکباردیگر پایبندی خودرا به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاببه نمایش گذاشتند.

 

ایلام

 

 

بسیج پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می کند

حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز؛ پنجم آذر ماه در اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی که در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد، گفت: بسیجی کارش برای خدا است و ارتباط عاشقانه هم با خداوند دارد و در هر صحنه سختی حضور دارد.

وی اظهار کرد: بسیجی براساس بصیرتی که دارد در همه صحنه هایی که نیاز ببیند حضور پیدا می کند و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان نیز مایه می گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروزه این تفکر نه تنها باعث ترقی نظام اسلامی شده بلکه این تفکر و گسترش آن بقای نظام را نیز تضمین می کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: متاسفانه برخی بجای تقویت این مهم که تضمین کننده امنیت کشور است آن را رها و دنبال سازش و مذاکره کردن و امتیاز دادن هستند که این در تضاد آشکار با راه امام و انقلاب و رهبری است.

کریمی تبار بیان کرد: در طول تاریخ 40 ساله ثابت شده که هر جا در برابر دشمنان ایستادگی کردیم فرج و پیروزی حاصل شده و هر جا در برابر آنان کوتاه آمدیم و مرعوب شدیم دچارخسران و ضرر شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا سختی های اقتصادی را پشت سر گذاشته تا به راحتی بتوانیم اهداف اقتصادی انقلاب را تحقق بخشیم.

 

 

دشمنان ملت ایران ضعیف،عاجز و درمانده هستند/ مسئولان در کنار مردم باشند

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز پنجم آذر ماه در اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی که به مناسبت سالروز بسیج مستضعفین در سالن شهدای ایلام برگزار شد، گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده بکار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.

وی اظهار کرد: بسیج بر اساس تفکر، شناخت، منطق و پایه دینی و اعتقادی تشکیل شده و یک امر احساسی نیست و در واقع بسیج رابط بین ولایت و مردم است.

سردار شاکرمی با اشاره به عملکرد و اقدامات بسیج در طول انقلاب گفت: ۸ سال دفاع مقدس و حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش های برجسته بسیج در این مدت بوده و بسیج موازی دولت ها نبوده بلکه همیار با آنها و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام حرکت می کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور نیز گفت: دست دشمنان اسلام در ماجراهای اخیر نمایان است اما تحرکات آنان در رصد کامل اطلاعاتی ما قرار دارد.
وی بیان کرد: این مردم بودند که با حضور خودجوش و پشت سر ولی فقیه در سراسر کشور کار را تمام و بار دیگر توطئه ها را خنثی کردند.
سردار شاکرمی ادامه داد: وظیفه مسئولان این است که در کنار مردم باشند چرا که این نظام و انقلاب هر چه دارد به برکت این مردم با بصیرت و انقلابی است، لذا باید قدردان آنان باشیم.
فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: امروزه به مدد شهیدان ما در اوج قرار داریم و هر روز فاتح قله های پیروزی هستیم. نه تنها توانسته ایم در همه جهات دشمن را به عقب برگردانیم بلکه استراتژی های دشمن را به تاکتیک تبدیل کردیم.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که در هر جایی از منطقه می توانیم دشمن را تعقیب کنیم. امروز سران آمریکا بدبخت و در رویایی با ملت ایران عاجز و ناتوان هستند و از این نوع ارتباط میان مردم و رهبری هراس دارند.
 

 

ایوان

حجت الاسلام "علی حیدری"، امام جمعه ایوان در اجتماع بسیجان شهرستان ایوان در سالن شهید صدوقی با تبریک هفته  بسیج گفت: بسیج سرو برافراشته مقاومت است، بسیج یک حرکت عظیم وفراگیروبراساس یک نام عمیق و هدف و اندیشه والا است.


وی  با اشاره به اینکه ابداع وابتکار بسیج با امام راحل بود،اظهار کرد:اگر به چهل سال گذشته نگاهی اجمالی داشته باشیم خواهیم فهمید که بسیج از پاینده ترین وپرافتخارترین جریانهای تاریخ بشریت است.


حجت الاسلام حیدری افزود:بسیج ریشه دروجود مردم دارد ،رویکرد بسیج رویکردی اجتماعی ،فرهنگی سیاسی ...است که این رویکرد،در تمام ابعاد جامعه نمود عینی، داشته است.

امام جمعه ایوان تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در سطح جامعه گسترش پیدا نمیکرد اساسا انقلاب ما شکل نمیگرفت ،وامروز شاهد ان هستیم که به واسطه همین تفکر دریک شرایط ایده ال برخوردار هستیم.


حجت الاسلام حیدری بیان داشت در طول دوران دفاع مقدس همین جوانان بسیجی بودند که در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی جانانه در مقابل دشمنان  ایستادند و اجازه ندادند،یک وجب از خاک ایران اسلامی به،دست دشمن بیفتاد.


وی در پایان از خدمات بسیج درحوزه های مختلف همچون محرومیت زدایی،...تقدیر کرد.

 


 

دره شهر

همایش بزرگ سالروز تشکیل بسیج با حضور باشکوه بسیجیان و با سخنرانی جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) در مسجد جامع دره شهر برگزار شد.

 

 

چرداول

حجت الاسلام "اشرف علی محمدی" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در اجتماع بسیجیان شهرستان چرداول گفت: بسیج یک شجره قوی ومحکم است که ریشه های آن در برابر هرباد یا طوفانی مقاوم است.

وی اظهار کرد:بسیج انسان ها را به خود جذب کرده وعموم مردم را برای حضور در میدان خدمت رسانی آماده می کند.

علی محمدی بیان داشت:الگوی دیگری که دشمن سعی دارد از ما بگیرد جذب جوانان به مسجد است که مساجد پایگاههای مهمی هستند و رمز شکوفایی بسیج در مساجد است.

وی افزود:دشمن جنگ تمام عیاری با ما آغاز کرده با اینکه بسیارمجهز است اما به علت نداشتن ایمان ومعرفت روبه نابودی وزوال است.

علی محمدی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن وحدت مردم گفت:امروز منافقین می خواهند وحدت بین مردم را ازبین برده وبین مردم ومسئولان فاصله بیاندازند که نمود آن در اتفاقات اخیری بود که دولتمردان تصمیمی گرفتند وعده ای از این فرصت استفاده کرده وبه تخریب اموال مردم پرداحتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد:مسئولان باید در کارخود با مردم مشورت کنند وقبل از اجرای هر اقدامی پیوست امنیتی واجتماعی آن را ببینند بنابراین مسئولان باید در بین مردم بوده وبا مردم صحبت کنند.

وی عنوان کرد:فتنه از هر رخنه ای نفوذ می کنند بنابراین باید مراقب باشیم که روح وجسم جوانان فاسد نشده وتوطئه دیگری از سوی دشمنان اتفاق نیافتد.

علی محمدی یادآور شد:امروز بسیج گسترده شده وبه سطح کشورهای دیگری وجهان اسلام کشیده شده است وهمین امر زمینه افول استکبار را فراهم کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:امروز به وحدت نیاز داشته وبه قله های افتخار نزدیک شده ایم که راه نجات ما در مطیع امر رهبر بودن ووتخطی نکردن از راه رهبر است که این راه با عزت همراه بوده ونابودی دشمنان اسلام را با خود همراه خواهد داشت.
 

 

 

ملکشاهی

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان ملکشاهی در محل مسجد جامع برگزار شد.

 

 

دهلران

حجت الاسلام "سید محسن موسوی"، امام جمعه دهلران در اجتماع پرشور بسیجیان در مسجدجامع این شهر گفت: آنچه امروز باعث شده تا با مشت محکم جلوی دشمن بایستیم تفکر بسیج است.

وی اظهار کرد: دوست و دشمن می داند که تفکر بسیجی، راه بسیجی و حرکت بسیجی این انقلاب را به صاحب اصلی اش خواهد رساند.

موسوی افزود: بسیج متعلق به قشر و نهاد خاصی نیست بلکه یک تفکر است و ملت ما به خوبی این تفکر را درک کرده و تفکر بسیجی تا پای جان از رهبری و نظام دفاع خواهد نمود و اجازه نخواهد داد دشمن و ارازل و اوباش خللی به آن وارد کنند.

امام جمعه دهلران گفت: اگر همه قوای این نظام بخواهند در کارهایشان موفق باشند باید روحیه ی جهادی و بسیجی را پیشه بگیرند.

وی تصریح کرد: زمانی که موضوع برجام پیش آمد تفکر بسیجی گفت که مذاکره مسیر اشتباهی است و تجربه نشان داد که اگر تفکر بسیجی را پیش می گرفتیم اکنون بسیار جلوتر بودیم.

سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در مراسم ۵آذر گفت: هدف اصلی بسیج تثبیت نظام، کمک دولت، کمک به مستضعفین، اردوهای جهادی و... است.

وی اظهار کرد: ملت ما همه بسیجی هستند و خدارو شکر تا کنون عملکرد بسیج در رأس امور بوده.

آبدونی افزود: از مردم بسیجی شهرستان دهلران به خاطر حضور پرشور و با بصیرت شان در این روز کمال تشکر را دارم.
 

 

آبدانان

همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ بسیجیان در مسجد هزار در شهرستان آبدانان برگزار شد.

بسیجیان آبدانانی در سالروز تشکیل این نهاد مردمی دور هم جمع شدند تا بار دیگر با آرمان ها انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا تجدید بیعت  داشته باشند.















 

سیروان

همایش سالروز تشکیل بسیج مستضعفین باحضور بسیجیان شهرستان سیروان در مسجدجامع شهر لومار برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد