سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39728
|
06:35 - 1398/09/05
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایوان:

برگزاری یادواره های شهدا ارج نهادن به مقام شهید و شهادت است

برگزاری یادواره های شهدا ارج نهادن به مقام شهید و شهادت است
بادواره شهدا دهستان کلان شهرستان ایوان با حضور مسئول دفتر نمایندگی وای فقیه در سپاه ناحیه ایوان و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار،:بادواره شهدا دهستان کلان شهرستان ایوان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام "مجید بامشاد "،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت :برگزاري يادواره شهداء در حقيقت تجليل و پاسداشت از رشادت ها و حماسه آفريني هاي شهدایی است که با تقديم جان خود باعث اعتلاي ميهن اسلامي ما بر فراز قله هاي جهان شدند.

وی اظهار کرد: امروزه ملت ایران با افتخار زیاد راه شهدا را ادامه داده و این بزرگواران را در همه زمینه‌ها الگو قرار می‌دهند زیرا آنان با اخلاص و عشق به ولایت به فیض شهادت رسیدند.

حجت الاسلام بامشاد افزود: به برکت خون پاک شهدا امروز ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی و مقاومت می کند و تحریم های اقتصادی دشمن علیه ما دیگر کارساز نیست چرا که جوانان با الهام گرفته از مکتب اهل بیت (ع) و امام و شهدا مصمم ومقاومتر ازگذشته در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی نرم و سایبری در صددند که نسل آینده انقلاب را از اعتقادات دینی ، مذهبی و ولایت مداری دور کنند و تنها راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد