سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39723
|
07:13 - 1398/09/05
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

لازمه پیشرفت در اقتصاد کشور اصلاح ساختار مصرف گرایی/ رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم نقشه دشمن را خنثی کرد

لازمه پیشرفت در اقتصاد کشور اصلاح ساختار مصرف گرایی/ رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم نقشه دشمن را خنثی کرد
رهنمودهای هدایت گونه و روشن بخش مقام معظم رهبری، حضور نیروهای مردمی و انقلابی، تلاشهای مستمر سازمانها و نهادهای نظامی و امنیتی بویژه حضور اثربخش سپاه و بسیج توانست راه نفوذ و خرابکارانه عوامل ضدانقلاب را مسدود نماید.

به گزارشايلام بيدار، بی شک یکی از عوامل و شاخصه های مهم در رشد اقتصادی هر کشوری اصلاح فرهنگ مصرف و کاهش مصرف گرایی می باشد.

 

ترویج و رونق تولید از شاخصه های محرک اقتصادی به شمار می آید.

 

امروزه کشورهای صنعتی سازوکارهای مناسبی در راستای کاهش وابستگی به منابع نفتی، استقلال اقتصادی در گرو احیای صنایع بومی و داخلی اتخاذ شده است.

 

بهینه سازی مصرف منابع استراتژیک از جمله مواد سوختی و بنزین با توجه به تحولات اقتصادی در عرصه بین المللی و نوسانات بازار جهانی دائما در حال نوسان می باشد لکن دولت ها برای تنظیم روند تولید و توزیع بویژه تناسب در هزینه های تولید و عرضه اقدام به اصلاح قیمت ها می نمایند.

 

جمهوری اسلامی ایران با داشتن منابع و ذخایر ارزشمند و حیاتی نفتی در سنوات گذشته کوشیده است که خود را به خودکفایی در تولید محصولات مهمی چون بنزین و فرآورده های آن برساند چرا که این منابع مهم از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

 

لازمه پیشرفت و خوداتکایی در اقتصاد کشور بهبود و اصلاح ساختار مصرف گرایی می باشد.

 

با تدابیر صورت گرفته در سنوات گذشته و حال، اقداماتی از سوی دولت ها برای کاهش مصرف فرآورده های سوختی بویژه بنزین و کاهش قاچاق سوخت از طریق اصلاح قیمت ها صورت گرفته است.

 

رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم نقشه دشمن را خنثی کرد

 

پس از اعلام سهمیه بندی بنزین از سوی دولت، باتوجه به اینکه در شرایط فعلی کشور در عرصه منطقه ای و جهانی موفقیت های مهمی کسب نموده است باعث گردید تا جبهه استکبار بویژه آمریکا و تابعین خودفروخته عربی سعودی، جریانهای اپوزیسیون خارجی از جمله نفاق، جریانهای غیرهمسوی قوم گرایانه و گروهک های معاند نظام، سعی در مهندسی اغتشاشات داشته اند.

 

رهنمودهای هدایت گونه و روشن بخش مقام معظم رهبری، حضور نیروهای مردمی و انقلابی، تلاشهای مستمر سازمانها و نهادهای نظامی و امنیتی بویژه حضور اثربخش سپاه و بسیج توانست راه نفوذ و خرابکارانه عوامل ضدانقلاب را در طراحی و اجرایی نمودن اهدافی از جمله حمله اماکن حساس و افزایش کشته سازی را مسدود نماید.

 

با درک شرایط موجود در می یابیم که جبهه مقاومت در کشورهای مختلف، دست برتر نظام در بین کشورهای منطقه، برد استراتژیک نظام در عمق اهداف کشورهای متخاصم، همگی مزید بر علت شده است که دشمن از هرگونه فرصت و راه نفوذی سعی در برهم زدن نظم عمومی جامعه و به اصطلاح موج سواری نماید.

 

اگر رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری در قضایای مختلفی از جمله سهمیه بندی اخیر نمی بود و اگر حضور نیروهای مردمی و انقلابی و نیروهای بسیج، سپاه، انتظامی و امنیتی نمی بود شاید شاهد تکرار وقایع در سطح کشورهای منطقه از جمله سوریه می بودیم.

 

همچنین اگر دستگاههای امنیتی، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج وارد عمل نمی شدند، امکان اینکه کل کشور شبیه سوریه و عراق می شد، دور از تصور نبود، چرا که معاندین نظام و جریان نفاق و استکبار با تمام توان بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که با رهنمودهای رهبری، بصیرت مردم و ورود دستگاههای امنیتی و نظامی نقشه شوم دشمنان نقش برآب شد.

 

در شرایط فعلی، دولتمردان می بایست با درک درست و صحیح از شرایط موجود در جامعه سعی در برقراری ارتباط مستمر و هدفمند با اقشار ضعیف و آسیب پذیر نمایند.

 

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد