سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39714
|
08:53 - 1398/09/06
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با ایلام بیدار مطرح کرد؛

سازماندهی آشوبگران در بستر فضای مجازی/ عملکرد وزیر ارتباطات قابل قبول نیست

سازماندهی آشوبگران در بستر فضای مجازی/ عملکرد وزیر ارتباطات قابل قبول نیست
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: دولت در بحث گرانی بنزین کاملا بی تدبیرانه عمل کرد در صورتی که ابتدا باید ذهن مردم را آماده می کرد.

"شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارسیاسی ايلام بيدار گفت: دولت در بحث گرانی بنزین کاملا بی تدبیرانه عمل کرد در صورتی که ابتدا باید ذهن مردم را آماده می کردند، در ثانی شیوه اجرایی را هم را حل می کرد نه تنها این کارها انجام نشد بلکه گرانی بنزین شوک بزرگی به مردم وارد کرد.

وی اظهار کرد: دولت باید شفاف سازی کند که قبل از اجرای این طرح چه اقداماتی انجام داده و عواید آن در کجا هزینه خواهد شد و برای سازماندهی وضعیت معیشت مردم چه تدبیری اندیشیده است.

کاظم زاده بیان کرد: مجلس در برنامه ششم قبلا مصوب کرده که دولت به شکل منطقی در بودجه سالیانه در بحث هدفمندی یارانه ها قیمت بنزین را اصلاح کند ولی نه به این شکل؛ بلکه  برای این که فضا مشتنج تر نشود نمایندگان از انجام بعضی اقدامات دراین رابطه صرف نظر کردند و این در صورتی است که  مجریان این افزایش قیمت باید پاسخگو این نحوه عملکرد باشند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نیز گفت: تمام مولفه های امنیت پایدار دراین طرح دیده نشد و در فضای مجازی هم برخی به دنبال برهم ریختن اوضاع جامعه بودند که فرمایشات مقام معظم رهبری باعث آرام شدن اوضاع و جامعه شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: می توان با شیوه های دیگر و با قیمتی ارزان تر در قالب بودجه های سالیانه قیمت بنزین را اصلاح کرد و این موضوع را به فرصتی برای عوامل بیرونی و براندازان تبدیل نکرد.

ضعف عملکرد وزیر ارتباطات در ساماندهی فضای مجازی

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در خصوص سازماندهی فضای مجازی و نقش آن در آشوب های اخیر گفت: درفضای مجازی افرادی که از اخلاق بهره نبرده اند به دنبال این هستند که تهدیدهایی را ایجاد کنند و بنا بر آیین نامه ها دولت باید با آن ها برخورد کند.

وی بیان کرد:در حالت عادی در فضای مجازی انواع هتک حرمت ها،دروغ پراکنی ومقابله با فرهنگ اسلامی وجود دارد واجرای این طرح به محلی برای سازماندهی اغتشاشگران و دعوت های عمومی برای برهم ریختن اوضاع جامعه تبدیل شد.

کاظم زاده بی اطلاعی وزیراز وضعیت فضای مجازی را قابل قبول ندانسته وگفت:عدم اطلاعی وزیرارتباطات از فضای مجازی جالب نیست در صورتی که فضای مجازی به یک تهدید درجامعه امروز تبدیل شده وباید مشخص شود که چه اقداماتی برای سازماندهی فضای مجازی در جهت مقابله با اغتشاشات صورت گرفته است.

وی اضافه کرد:موضوع افزایش بنزین در فضای مجازی به فرصتی برای آشوب گران تبدیل شد در صورتی که وزارت ارتباطات باید این فضا را طوری سازماندهی می کرد که به فرصتی برای اغتشاشات تبدیل نشود.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس تصریح کرد:مجموعه هیئت دولت و به خصوص وزارت ارتباطات نقش ضعیفی داشته و حتی عدم اطلاع وزیر از وضعیت فضای مجازی قابل قبول نیست، همچنین در زمینه های دیگر هم اقدامات قابل قبولی ارائه نشد.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب