سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39692
|
07:38 - 1398/09/04
نسخه چاپی

نسبت به مشابه سال گذشته؛

کاهش ۴۶ درصدی سرقت در ایوان

کاهش ۴۶ درصدی سرقت در ایوان
فرمانده انتظامی ایوان از کاهش۴۶ درصدی وقوع سرقت در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ "سعید  عالی پور "،فرمانده انتظامی ایوان گفت: با فعال کردن گشتهای محسوس ونامحسوس در سطح شهرستان وتلاش شبانه روزی مأموران شاهد کاهش ۴۶ درصدی سرقت در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.  

وی اظهار  کرد:حافظان نظم و امنیت و پلیس خدمتگزار با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی وتغییر تاکتیک های مناسب و شناسایی نقاط جرم خیز،گشتهای انتظامی را در سطح شهرستان افزایش داده و توانسته است سارقین را در ارتکاب عمل مجرمانه شان ناکام بگذارد.

عالی پور افزود: پلیس ایوان در طول ماه جاری ۱۰ سارق  را دستگیر کرد که با تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده به ۱۴  فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: پلیس با تمام توان وجدیت در مقابل برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی ایستاده وقاطعانه برخورد می کند واجازه  نمی دهد که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند.

سرهنگ عالی پور به شهروندان توصیه کرد : با رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و نصب تجهیزات ایمنی از قبیل  دزد گیر، دوربین در منزل، مغازه و خودرو و عدم نگهداری  پول و طلاجات و اشیای با ارزش در منزل یا داخل خودرو و موارد دیگر مانع دستبرد سارقان به اموالشان شوند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب