سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39686
|
13:36 - 1398/09/03
نسخه چاپی

محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران

محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران
مردم ولایتمدار دهلران در حمایت از اقتدار و امنیت و انزجار از آشوبگران راهپیمایی برگزار کردند.

به گزارشايلام بيدار،هفته گذشته پس از گران شدن یک شبه بنزین آن هم بدون اطلاع رسانی به مردم باعث نارضایتی شد و جمعی از مردم در تجمعاتی اعتراض خود را اعلام نمودند.

 
البته در این بین نیز تعدادی در قالب آشوبگر در برخی از استان ها از این فرصت استفاده نموده و با آتش زدن اموال عمومی و شخصی سعی در ایجاد نا امنی در کشور را داشتند که خوشبختن با هوشیاریی نیروهای نظامی و امنیتی دستگیر و شناسایی شدند.
 
امروز مردم ولایت مدار دهلران در راستای حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب به خیابان آمدند و ندای استکبار ستیزی سر دادند.
 
مرزداران دهلرانی به پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب آمدند تا بگویند پای انقلاب و ارزش ها هستند و به بیگانگان و فریب خوردگان اجازه نمی دهند زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کنند.
 
"حجت الاسلام سید محسن موسوی" امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان دهلرانی در میدان بسیج این شهر با تبریک هفته بسیج و محکومیت فتنه گران و آشوبگران روزهای اخیر گفت: امروز شما مردم ولایت مدار با عظمی استوار و گام هایی محکم و با سربلندی و افتخار ولایت مداری و پاسداری خود از انقلاب و اسلام نشان دادید و در اغتشاشات اخیر سنگ تمام گذاشته و اجازه نداید اراذل و اوباش با استکبار جهانی همراهی کنند.
 
وی با اشاره به سیلی های ملت ایران به گوش استکبار جهانی در صحنه های مختلف افزود: استکبار جهانی در همه توطئه ها و فتنه ها  علیه نظام اسلامی و ولایت سیلی خورده و متحمل شکست شده و به زانو درآمده است.
 
امام جمعه دهلران به توطئه های دشمنان در ۴۰ سال اخیر اشاره و ابراز نمود: دشمنان در سال های گذشته گروه های تکفیری و تروریستی علیه اسلام را در منطقه راه اندازی کردند و حاصل همه آنها شکست بود و امروز با فتنه های دیگر دنبال نقشه های شوم خود هستند که نمونه آن راه اندازی اغتشاشات و آشوب های اخیر و به آتش کشیدن اماکن عمومی و به شهادت رساندن مردم است که این بار نیز با سخنان مدبرانه رهبر معظم انقلاب فتنه ها خنثی شد.
 
موسوی با اشاره به موضع گیری های دشمنان در روزهای اخیر، عنوان کرد: تیر دشمنان به سنگ خورد و همه فتنه های آنان خنثی و ملت با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی جواب کوبنده ای به دشمنان و اغتشاشگران و آشوبگران دادند.
 
محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران
محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران
محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران
محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران
محکوم کردن هنجار شکنان توسط مردم دهلران
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب