سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39681
|
09:36 - 1398/09/03
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

بسیج کارآمدی خود را در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده است

بسیج کارآمدی خود را در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده است
استاندار ایلام گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در تمامی عرصه‌ها کارآمدی و اثربخشی خود را نشان داده است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در پیامی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صادر کرده است، آورده است: بسیج در همه‌ عرصه‌ها تاثیرگذار بوده و امروز بیش از پیش نیازمند تفکر بسیجی هستیم.

وی از بسیج به معنی اتحاد، همدلی و همبستگی برای سربلندی ایران اسلامی یاد کرده و افزوده است: در تقویم رسمی کشور پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در سال ۱۳۵۸ است، از آن روز تاکنون بسیج در همه صحنه‌ها نقشی بی‌بدیل داشته است.

در ادامه این این پیام آمده است: در هشت سال دفاع مقدس آنچه نیروی پیش برنده، سپاه اسلام بود، بسیج و تفکر بسیجی بود که بی مهابا بر سپاه کفر تازیدند و ظفرمندانه درس ایثار و شهادت را در کتاب دفاع مقدس جادوانه ساخت.

کار بسیج تنها به دوران دفاع مقدس خلاصه نشد، بعد از دوران جنگ آنها در جبهه‌های دیگر در جهاد و رزم بودند، بسیج در عرصه‌ی سازندگی بعد از جنگ در مناطق محروم کشور و عرصه علم و فن آوری و به طور کلی بسیج در همه عرصه‌ها حضوری سازنده و تاثیرگذار داشت‌.

امروز در این شرایط برای تقابل با دشمنی که با تحریم های ظالمانه تمام توان خود را علیه کشور و ملت ایران اسلامی به کار بسته است، بیش از پیش نیازمند تفکر بسیجی هستیم، تفکری که مولود یک فرهنگ غنی ،ایثار ، شهادت و ازخودگذشتگی است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیج، هفته بسیج را به تمام بسیجیان بویژه به مردم شریف، ولایت مدار و بسیجی استان ایلام تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

پنجم آذرماه ۱۳۵۸ با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)،نهاد بسیج مستضعفان شکل گرفت که هفته منتهی به این روز هفته بسیج نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد