سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39630
|
12:25 - 1398/09/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه دره شهر:

۳۸ برنامه ویژه در هفته بسیج در دره شهر اجرایی می شود

 ۳۸ برنامه ویژه در هفته بسیج در دره شهر اجرایی می شود
فرمانده سپاه دره شهر گفت: هرکجا مشکلی بوده بسیج بدون هیچ چمشداشتی و با تمام وجود دوشادوش مسئولان و مردم گام برداشته است.

سرهنگ" احمد محمدی"، فرمانده سپاه دره شهر در گفتگو با خبرنگا ایلام بیدار در دره شهر با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: این نیروی مخلص بعنوان یادگار و تدبیر امام خمینی(ره) متعلق به ملت ایران است تا کشور را در برابر حوادث بیمه کند.

وی اظهار کرد: هرکجا مشکلی بوده بسیج بدون هیچ چمشداشتی و با تمام وجود دوشادوش مسئولان و مردم گام برداشته است.

محمدی افزود:اگر ایده ای نتواند خود را بروز کند قطعا حذف خواهد شد و بسیج با علم به این موضوع در بروزرسانی خود طی چهل سال اول انقلاب موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه دره شهر نیز در برای پاسداشت چهل سالگی بسیج ۲۳۸ برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند. فرمانده بسیج دره شهر یادآورشد: از این تعداد ۳۸ برنامه بصورت شهرستانی و ۲۰۰ برنامه نیز بصورت درون سازمانی اجرایی می شود.

محمدی افزود: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نشستهای روشنگری، پرپایی نمایشگاه با موضوع چهل سال خدمت بی منت، برگزاری محفل شعر ، حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از بسیجیان نخبه، برپایی میز خدمت، نواختن زنگ بسیج در مدارس، همایش پیشگیری از اعتیاد، برنامه های بومی و محلی عشایر و اجرای گشت رضویون از مهمترین برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی هفته بسیج امسال در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج شهرستان با اقداماتی از جمله محرومیت زدایی و اعزام تیمهای بسیج جامع پزشکی به روستاهای دورافتاده و محروم، پخت یکروزه نان رایگان برای مناطق حاشیه نشین و کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در این هفته خدماتی ارائه می دهد.

سرهنگ‌محمدی اظهار داشت: همچنین مهمترین برنامه این هفته برپایی هماش بزرگ ۵ اذر با حضور بسیجیان و مسئولان خواهد بود. فرمانده سپاه دره شهر با بیان اینکه در چهل سالگی بسیج باید بیشتر تلاش کنین خاطرنشان کرد: ادارات نیز ضمن فضا سازی مناسب حضور پررنگی در برنامه های این هفته بخصوص همایش ۵ اذر داشته باشند.

 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب