سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39611
|
08:19 - 1398/08/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مهران خبر داد؛

اجرای62ویژه برنامه هفته بسیج در مهران

اجرای62ویژه برنامه هفته بسیج در مهران
فرمانده سپاه ناحیه مهران از اجرای62 ویژه برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فرهاد امینی"،فرمانده سپاه ناحیه مهران  در مصاحبه با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت: سپاه ناحیه مهران امسال به مناسبت هفته بسیج 62 برنامه جهت اجرا در سطح ناحیه، حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت برنامه ریزی نموده است که این برنامه ها از تاریخ 30 آبان شروع و تا 6 آذرماه ادامه دارد .


سرهنگ امینی اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال (بسیج و چهل سال خدمت، جهاد و شهادت) است . قطعا نگاهی به گذشته عمربابرکت بسیج نشان می دهد که بسیجیان جان برکف و ولایت مدار ما در سه ارزش مذکور نشان افتخار کسب نموده اند. درآستانه هفته بسیج با حضور در دفتر امام جمعه محترم شهرمهران ، شورای فرماندهی سپاه ناحیه و جمعی از فرماندهان رده های مختلف بسیج شهرستان ضمن استفاده از راهنمایی ها و سخنان گهربارایشان ، با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس آمادگی خود را برای ماموریت و برنامه های خود در هفته بسیج اعلام کردند
 وی افزود:حضورباشکوه بسیجیان در نمازجمعه ، برپایی نمایشگاه خدمات مختلف بسیج درعرصه های مختلف شهرستان در نمازجمعه ، ایستگاه سلامت ، خدمات درمانی به روستاها با اعزام تیم های بسبج جامعه پزشکی،  فعالیت جهادی مهندسین بسیجی در طرح اعتلای بسیج همگام باکشاورز، غباروی مزارشهدا ،سرکشی از خانواده شهدا ، هدیه لوازم التحریر به دانش اموزان کم بضاعت ، مسابقات فرهنگی ، برنامه های ورزشی و خدمات سازندگی و.. از نمونه برنامه های مهمی هستند که با همت بسیجیان ناحیه برگزار می شود.
  فرمانده سپاه ناحیه مهران بیان داشت: امسال هم همزمان با سراسر کشور رزمایش شکوه، اقتدار و مقاومت  در روز 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) با حضور سازمان یافته بسیجیان ناحیه مهران برگزار خواهد شد

همچنین امینی افزود : ما در هفته بسیج تجلیل از بسیجیان نمونه و نخبه حوزه های مقاومت رو داریم که در برنامه ی ویژه از این عزیزان تقدیر به عمل خواهد آمد.  نقش آفرینی بسیجیان متعهد و متخصص شهرستان در فضای مجازی برای ارتقاء توانمندی خود و دفاع از ارزشهای انقلابی در این بستر از دیگر برنامه های ما در هفته بسیج خواهد بود.
وی درپایان ازهمه فعالان عرصه فضای مجازی که دل در گرو انقلاب دارند درخواست کرد که به احترام جانفشانی بسیجیان در طول عمربابرکت انقلاب نسبت به ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه‌ خود اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد