سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39584
|
10:19 - 1398/08/28
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

اخلالگران در میان مردم جایگاهی ندارند/ امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است

اخلالگران در میان مردم جایگاهی ندارند/ امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان آن برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.

به گزارشایلام بیدار،  سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در روزهای گذشته با توجه به مصوبه سران سه قوه مبنی بر سهمیه بندی بنزین، تعدادی از اجیرشدگان ضدانقلاب و سلطنت طلب سعی در برهم زدن آرامش و امنیت مردم داشتند که با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی پلیس نقشه شوم آنان ناکام ماند.

 

وی اظهار کرد: : کسانی که قصد اخلال ، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند ، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود ، گفت: به مردم عزیز تاکید می کنم صف خود را از صف معدود افراد معلوم الحالی که به دنبال اخلال و بی نظمی در جامعه هستنند جدا کنند.

 

سردار یاری با بیان اینکه بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است ، گفت:نهادهای امنیتی و انتظامی کشور این افراد را شناسایی و انشاءالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

 

وی نعمت امنیت را از بزرگترین نعمت ها برشمرد و گفت: با هدایت های داهیانه و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در منطقه پرتلاطم است .

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بازوی پر توان ولایت در تمام عرصه های جامعه است از عموم شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات پلیسی و یا مشاهده هرگونه تخلف و بی قانونی مراتب را در طول شبانه روز از طریق سامانه تلفنی 110 گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب