سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39533
|
17:04 - 1398/08/25
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

قاطعانه با افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد می‎کنیم

قاطعانه با افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد می‎کنیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، قیمت کالا و خدمات خود را خودسرانه افزایش دهند، برخورد قانونی می شود.

به گزارشايلام بيدار، "حیدر نعمتی"، معاون استاندار ایلام در نشست با نمایندگان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان اظهار داشت: طرح افزایش قیمت بنزین با تصویب سران سه قوا اعلام و اجرا شده و مزیت های زیادی از جمله مدیریت سوخت، کاهش مصرف، پیشگیری از آلودگی هوا، جلوگیری از قاچاق سوخت و کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر در پی دارد.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه نرخ بنزین ممنوع است و تاکسی داران و سایر وسایل نقلیه عمومی حق افزایش قیمت ندارد زیرا سهمیه مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده اند.

معاون استاندار ایلام به نظارت بر بازار و تشدید بازدیدها در سطح شهر تاکید کرد و افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در بازار نداریم.

نعمتی گفت: در پی افزایش قیمت بنزین که با تصمیم قوای سه گانه اتخاذ شده است، عواید آن دوباره به خانوارها علاوه بر یارانه باز می گردد.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است و بطور حتم بازرسی و تعزیرات با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: دولت به دنبال سود از محل افزایش قیمت بنزین نیست و با درآمد حاصل از آن به مردم و بویزه اقشار کم درآمد کمک می شود.

این مسئول بر اعلام مزایای مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: باید اطلاع رسانی لازم از این طریق به عموم مردم انجام شود.

وی افزود: برای خودروهای مسافربر عمومی سهمیه های ویژه ای در نظر گرفته شده که دیگر دلیلی برای افزایش کرایه وجود ندارد.

نعمتی از همه اصناف و اتحادیه تاکسی داران و حمل و نقل عمومی خواست با همدلی و اطلاع رسانی دقیق به جامعه هدف دولت را در اجرای این طرح کمک کنند.

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب