سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39478
|
07:52 - 1398/08/23
نسخه چاپی

رپیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با ایلام بیدار:

استقبال کم نظیر مردم حماسه دیگری در اربعین امسال رقم زد

استقبال کم نظیر مردم حماسه دیگری در اربعین امسال رقم زد
رییس سازمان تبلیغات کشور گفت:استقبال کم نظیر مردم حماسه دیگری در اربعین امسال رقم زد.

حجت الاسلام "محمد قمی"، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مصاحبه با خبرنگارایلام بیداردر مهران گفت: همه مردم ایران نسبت به مهران و شهرهایی که مثل مهران خدمتگزار زوار سیدالشهداء بودند قلبا قدردان هستند.

حجت الاسلام محمد قمی اظهار کرد: 80 نفر طلبه از قم، تهران، ایلام و مهران در قالب 30 گروه تشریف آوردند برای اینکه این خانوارهای عزیز این شهر ارزنده و پراهمیت که بالای 5000 هزار خانوار هستند با اشتیاق و ارادت قلبی به درب تک تک منازل آنها بروند و ابراز تشکر و قدردانی کنند.

وی افزود:این یک جلوه از اهتمام ماست و به فضل خداوند ما مطمئنیم این سفر زیارتی اربعین هر سال پررونق تر از قبل خواهد شد در سازمان تبلیغات کشور ما ستاد اربعین سال آینده رو پرقدرت تر امسال تشکیل خواهیم داد و برای شهر مهران یک مرکز و اداره ویژه در نظر گرفتیم و ایجاد می شود به خاطر اهمیت های خاص مهران باید امعان نظر و توجیه ویژه بشه و تو این مسیر گام های جدی برداشته شود.
حجت الاسلام محمد قمی بیان داشت :ما آمدیم از تک تک مردم شهر مهران قلبا قدردانی کنیم بابت خدمت خالصانه ای که به زوار اربعین داشتند و ارادت خود را ابراز کنیم.

وی افزود: ما در کنار مردم مردم هستیم و خواهیم بود ما فکر می کنیم هر سال که می‌گذرد زحمت مردم مهران افزون تر میشه و کار سنگین تر و مردم بیشتری از این دروازه به سمت کربلا مشرف می شوند آینده نه چندان دور پررونق متلالو پیش روی مهران است و ما کمک خواهیم کرد زیرساخت ها تقویت بشوند وهویت بالنده ی مردم مهران که خدمت به سیدالشهداء در آن نهادینه شده است ان شاالله قدرتمندتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب