سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39477
|
07:42 - 1398/08/23
نسخه چاپی

گزارش؛

پلمپ ترمینال مسافربری آبدانان و گلایه های رانندگان +تصاویر

پلمپ ترمینال مسافربری آبدانان و گلایه های رانندگان +تصاویر
ترمینال مسافربری آبدانان – ایلام توسط نخاله های ساختمانی از طرف شهرداری پلمپ و باعث گلایه رانندگان از شهرداری شده است

به گزارشايلام بيدار،به نقل از آبدانان خبر،ترمینال مسافربری آبدانان _ایلام که در مرکز شهر واقع شده توسط  نخاله های ساختمانی از طرف شهرداری پلمپ و راه عبور و مرو افراد و وسایل نقلیه به داخل ترمینال را مسدود کرده است.

یکی از افرادی که در این ترمینال مسافر به مرکز استان منتقل می کند در گفتگو با خبرنگارآبدانان خبراظهار داشت:هر یکی از ما که شغل مسافرکشی داریم زن و بچه و خانواده ای داریم که باید از این شغل خرج خانواده ای را تامین کنیم .

وی با بیان اینکه ما علت ریخته شدن نخاله ها توسط شهرداری را نمیدانیم ، افزود:این نخاله ها علاوه بر مزاحمت برای ما رانندگان مزاحمت برای افرادی که از خیابون عبور می شوند هم ایجاد کرده است.

یکی دیگر از رانندگان شاغل در این ترمینال گفت:شغل من رانندگی و انتقال مسافر بین دو شهرستان آبدانان و دره شهراست از کار شهردار تعجب می کنم که هم جلویی ترمینال را گرفته و هم راه عبور و مرور افرادی که از این خیابان باید عبور کنند را گرفته است.

یکی از عابران به خبرنگارآبدانان خبرگفت:با ریختن این نخاله ها هم نمای سطح شهر خراب شده و هم هنگام عبور و مرور بچه ها یا اشخاص مسن واقعا سخت است .

وی با اشاره به اینکه شهردار باید علت این کار را به مردم بگوئید،گفت:اگر شهرداری مخالف محل این ترمینا بود چرا اجازه تعمیر و اضافه کردن بعضی قسمت ها به این ترمینال را داده است.

"شاپور هادیزاده"شهردار آبدانان در این مورد اظهار داشت:تخلف ساختمانی در این مکان رخ داده و بدون پروانه ساخت، ساخت و ساز انجام گرفته است.
وی افزود:شهرداری آبدانان در کمیسیون گرفته رای بر قلع بنای ساختمان این مکان ولی مالک ساختمان مانع اجرای  کمیسیون ماده 100شده است.
شهردار آبدانان درباره علت ریختن نخاله های ساختمانی در این مکان بیان داشت:به خاطر اجرای کمیسیون ماده 100 و جلوگیری از تخلفاتی که در ترمینال صورت گرفته است این نخاله های در این مکان ریخته شده اند.

وی درباره اینکه چرا از روش های دیگری برای پلمپ ساختمان استفاده نکرده اند ،تصریح کرد:شهرداری برای پلمپ باید از باکس های بتونی استفاده کند ولی به علت نداشتن این باکس ها ،شهرداری آبدانان از نخاله برای پلمپ استفاده کرده است.




انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب