سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39418
|
07:05 - 1398/08/21
نسخه چاپی

باحضور مدیرکل ورزش و جوانان صورت گرفت؛

بررسی مشکلات حوزه ورزش و هیئت های ورزشی در ملکشاهی

بررسی مشکلات حوزه ورزش و هیئت های ورزشی در ملکشاهی
جلسه هم اندیشی وتوسعه راهبردی ورزش شهرستان ملکشاهی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، فرماندار ملکشاهی ، هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد مرتبط حوزه ورزش در محل فرمانداری ملکشاهی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، ‍ جلسه هم اندیشی وتوسعه راهبردی ورزش شهرستان ملکشاهی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، فرماندار ملکشاهی ، هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد مرتبط حوزه ورزش در محل فرمانداری ملکشاهی برگزار شد.

 

"محمد تاسمه" فرماندار ملکشاهی در این جلسه گفت: شهرستان ملکشاهی با داشتن ظرفیت های بزرگ از جوانان مستعد وفعال ، با کسب افتخارات بسیار نشان داده اند توانایی فتح قله های قهرمانی را در  استان وحتی کشوردارا می باشند .

 

وی به توجه و کارشناسی لازم درانتخاب مکان و نوع احداث اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: ضمن مدیریت درست احداث اماکن ورزشی، دسترسی ورزشکاران به این اماکن باید سهل و آسان باشد.

 

تاسمه به تلاش در راستای جذب اسپانسر جهت کمک به هیئت های ورزشی شهرستان اشاره کرد و خواستار استفاده از  ظرفیتها و طرح های سازمانهای مردم نهاد در جهت ارتقای بیشتر آگاهی های فرهنگی اجتماعی شد.

 

فرماندار ملکشاهی از مدیر کل ورزش و جوانان استان خواست که با توجه به توان و ظرفیت بالای ورزشی شهرستان در جهت ارتقا سطح نمایندگی ورزش شهرستان به اداره ورزش و جوانان تلاش و اقدامات لازم صورت گیرد.

 

در این جلسه مسئولین هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود؛ عدم تشکیل ستاد ساماندهی جوانان، نبود زیر ساختهای ورزشی، عدم توجه به ایجاد سکوی تماشاگر زمین فوتبال، نبود اماکن ورزشی در روستاهها، کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان، عدم حمایت از مربیان وقهرمانان و پیشکسوتان، نبود خوابگاه برای ورزشکاران مهمان، نبود سالن های اختصاصی برای هیئت های مختلف و.... را از مهمترین مشکلات و چالش های ورزشی این شهرستان عنوان کردند.

 

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب