سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39411
|
08:15 - 1398/08/20
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

اختصاص یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت زائرسرای ایلامی ها در مشهد

اختصاص یک  میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت زائرسرای ایلامی ها در مشهد
امام جمعه ایلام از اختصاص یک میلیارد200میلیون تومان برای ساخت زائرسرای ایلامی ها در مشهد خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقه در استان و امام جمعه ایلام  در جلسه هم اندیشی ای که با موضوع تکمیل ساخت زائرسرای مشهد برای ایلامی ها برگزار شد، اختصاص مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی استاندار ایلام به زائرسرای ایلام در مشهد را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: این بیشترین کمکی بوده که تا به حال برای ساخت زائرسرا انجام شده است که من به نوبه خود از ایشان تقدیر می کنم اما لازم است در ادامه موج کمک های مردمی را در جهت تکمیل این زائرسرا ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: این زائرسرا در آینده ای نزدیک موقعیت خوبی برای اهالی استان ایلام فراهم می کند و تا به حال هر کمکی به این زائرسرا شده کمک دولتی بوده است.

امام جمعه ایلام در افزود: کمک های مردمی تنها مشارکت مالی نیست و می توانند در قالب تهیه مصالح ساختمانی تجهیزات و دیگر وسایل یاری رسان تکمیل این امر خداپسندانه باشند.

وی بیان کرد: آغاز جمع آوری کمک های مردمی همزمان با میلاد پیغمبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) خواهد بود که مردم شریف استان ایلام می توانند در این امر خیر و معنوی مشارکت نمایند.

گفتنی است پروژه زائر سرای ایلامی ها در زمین اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مساحت ۷۰۰مترمربع با پیشرفت فیزیکی هشتاد و شش درصد در هشت طبقه ساخته شده است. 
این زائر سرا که دوطبقه  آن شامل  پارکینگ، آشپزخانه، موتورخانه و یک طبقه رستوران ومابقی جهت اسکان زوار در حال ساخت بوده و برای تکمیل آن بالغ بر هشت میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب