سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39369
|
08:26 - 1398/08/16
نسخه چاپی

رییس بیمارستان امام حسین مهران:

فعالیت ۱۷۰کادر درمانی در بیمارستان امام حسین مهران/افزایش صددرصدی خدمات پزشکی دراربعین ۹۸

فعالیت ۱۷۰کادر درمانی در بیمارستان امام حسین مهران/افزایش صددرصدی خدمات پزشکی دراربعین ۹۸
رییس بیمارستان امام حسین مهران از افزایش صددرصدی خدمات پزشکی دراربعین 98خبر داد.

"اایرج محمودی"، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) مهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت: امسال با توجه به حجم بالا تردد زائر از شهر مهران پذیریش بیمار نسبت به سال گذشته تقریبا صددرصد افزایش داشت .

وی اظهار کرد:ما امسال 9444 نفر پذیرش داشتیم که در سال گذشته این آمار 5700 نفر بود.،از این رقم پذیرش امسال 1085 نفر توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شده اند و 8359 نفر هم بیمار سرپایی بودند و همچنین 1181 نفرهم در بخش بستری پذیرش شده اند.
ایرج محمودی افزود: تعداد نیروی کادر بیمارستان ما 170 نفر می باشد که همه در ایام اربعین به صورت شبانه روزی مشغول خدمت بودند که از این تعداد 9 نفر پزشک متخصص، 8 نفر پزشک عمومی بودند و همچنین 140 نفر هم نیرو از استان های معین به یاری ما آمدند  که باز هم از این تعداد متخصص ارتوپد 2 نفر متخصص قلب 1 نفر متخصص داخلی 1 نفر طب اورژانس 7 نفر پزشک عمومی 6 و متخصص رادیولوژی هم 1 نفر بود.
محمودی بیان داشت :در ایام اربعین  افراد اعزامی به مرکز استان را با 3 فروند بالگرد نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و هلال احمر اعزام می شدند که جا دارد از این 3 نهاد همیشه پرتلاش و زحمتکش قدردانی نمایم.

محمودی همچنین تصریح کرد: امسال برای اولین ما موفق شدیم قسمت اورژانس سرپایی را از قسمت ترومای داخلی منفک کنیم و این فقط مختص ایام اربعین نیست و برای طول سال می باشد و به مردم شریف مهران خدمت رسانی میکنیم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب