سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39325
|
15:58 - 1398/08/13
نسخه چاپی

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام:

کاهش دسیسه های امریکا در کشور به دلیل حماسه ۱۳ ابان بود/عده ای خائن به دنبال مذاکره با امریکا هستند

کاهش دسیسه های امریکا در کشور به دلیل حماسه ۱۳ ابان بود/عده ای خائن به دنبال مذاکره با امریکا هستند
اقایانی که اسم سازش را "تعامل" و امریکا را "دنیا" گذاشته اند بدانند سازش با امریکا به دور از عقاید ماست

به گزارش خبرنگارایلام بیداردر دره شهر، "یوسف امیدی"، رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان دره شهر گفت: سفارت امریکا در هرکجای جهان بعنوان یک لانه جاسوسی عمل کرده و کاری جز تخریب ندارد.

وی اظهار کرد: وقتی امام راحل به حق فرمودند که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم است ، عده ای در آن زمان این صحبت را بر نتافتند و الان نیز برخی میگویند چرا این کارا کرده اید.

امیدی افزود: این افراد بدانند اگر امروز دسیسه امریکا در کشور به حداقل رسیده حاصل تسخیر لانه جاسوسی انها در سال ۵۸ است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت دفاعی ایران گفت: سرنگونی پهباد فوق پیشرفته امریکا، اخطار انهدام به هواپیمای انان با ۳۵ سرباز، پهلو گرفتن ناو جنگیشان از ترس در ۸۰۰ کیلومتر انطرفتر از عمان قطره ای کوچک از نشانهای اقتدار ایران است.

رییس نظارت بر انتخابات استان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به ۴۰ سال گذشته قوی تر و امریکا رو به افول رفته است، تصریح کرد: حمله نکردن امریکا به ایران از سر اخلاقمداری، نگرانی برای کشتن مردم و پیروی از قانون نیست بلکه بخاطر عدم توانایی در مقابل موشکهای کشورمان جرات این کار را ندارند. وی یادآور شد: بعد عده ای خائن میگویند مذاکره کنیم و موشکهایی که باعث امنیت است را به انان تحویل دهیم.

امیدی افزود: گفتند با برجام تحریمها کامل بر داشته و اوضاع اقتصادی بهتر خواهد شد اما هیچ غلطی نکردید. وی در ادامه خاطرنشان کرد: گفتید اگر آمریکا از برجام خارج شده با اروپا وارد مذاکره می شوید نتیجه آن چه شد؟! انگار نمی دانستید که سگ زرد برادر شغال است.

امیدی با بیان اینکه آقایان رویشان نمی شود به شکست در برجام اعتراف کنند، افزود: وقتی هیچ کشوری به تعهدات برجام عمل نمی کند باز چه چیزی شما را واراد به برجام دو ،سه و..می کند.

وی ظهار داشت: اختلاف ما با امریکا یک اختلاف ساده سیاسی و اقتصادی نیست بلکه در مبنای عقیدتی است، به دلیل آنکه اسلام موجودیت استکبار ،ظلم و ستم را نفی می کند.

این مسئول تصریح کرد: امریکا و هم پیمانانش از اسلامی که مرگ بر امریکا گفته و این کشور را شیطان بزرگ میخواند می ترسد وگرنه باید از چین و روسیه که توان نظامی بالایی دارند بیشتر بترسند.

وی در ادامه خطاب به افرادی که میگویند اختلافات را با مذاکره برطرف کنیم گفت: از این آقایان باید پرسید از کدام عقیده میخوایید بگذرید که انها رو راضی کنید ؟!به چه قیمتی میخواید مذاکره کنید؟

امیدی ظهار داشت: اقایانی که اسم سازش را "تعامل" و امریکا را "دنیا" گذاشته اند بدانند سازش با امریکا به دور از عقاید ماست وی با بیان اینکه اینگونه که اقایان میگویند باید ۸ سال دفاع مقدس را نیز کنار بگذاریم، یادآور شد: این افراد بدانند اسلام ظلم ستیز بوده و انشالله این نظام باعث ظهور خواهد بود.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ ابان بعنوان روز مبارزه با استکبار جهانی با شهدا عهد پیمان می بندیم که در راه انان قدم برداریم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب