سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39324
|
12:39 - 1398/08/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:

۱۳آبان نماد بیداری ملت ایران است

۱۳آبان نماد بیداری ملت ایران است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:13 آبان نشان از بیداری این مردم دارد که کثیف ترین سفارت خانه آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان به تسخیر درآمد.

به گزارشايلام بيدار، سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام در جمع مردم مهران در راهپیمایی یوم الله 13آبان گفت: آمریکا هدفی جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و به همه شیطنت ها و خباثت ها دست خواهد داد تا به این هدف خود برسد اولین خباثت آمریکا خاموش کردن صدای  کسانی بود که صدای اسلام و قرآن را به گوش مردم می رسانند مثل امام خمینی (ره) که با تبعید ایشان از خانه خود به دیار دیگر قصد خاموش کردن این حرکت بزرگ را دارند.

 

سردار شاکرمی اظهار کرد: اگرامروز ما در یوم الله 13آبان هم‌نوا با همه سایر نقط  کشورشعار مرگ برآمریکا سرمی دهیم ریشه در خباثت و خیانت آمریکا دارد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اسان ایلام بااشاره به اینکه آمریکا از هیچ تلاشی در راستای ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نمی کند افزود:یکی دیگر از خباثت های آمریکا در سال 57 بود چرا که درآن زمان گفتمان امام خمینی (ره) در حال شکوفاشدن بود و جرقه انقلاب اسلامی  در تمام دنیا درحال گسترش بوداما  آمریکا دست به کشتار و به شهادت رساندن مردم زد و امروز بعد از سالها کانون جوشان انقلابی برای مبارزه با استکبار همین دانش آموزان و دانشجویان هستند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت:13 آبان نشان از بیداری این مردم دارد که کثیف ترین سفارت خانه آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان به تسخیر درآمد و امام عظیم الشأن بر آن مهر تأیید زد و امروز هم مردم ما می‌دانند هر فتنه ای هست زیر سر آمریکا است.

 

وی تصریح کرد:13 آبان در واقع استراتژی را به تاکتیک تبدیل کرد و همچنین 13 آبان، 9دی،22بهمن به عنوان موقف گاه های ارزشمندی هستند که برای دستیابی به پیشرفت به ما کمک می کنند و کمترین کار ما حضور در این مراسمات است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد:آمریکا دارای هویت متناقض است در هر گوشه ای از عالم با ایجاد زندان های مخوف ادعای خدمت به مردم می کنند و از مقابله با تروریسم صحبت می کند ولی خود تروریسم جهانی است.

 

شاکرمی اظهار داشت:دانش آموزان عزیز و بزرگان ما همه می‌دانیم دیکتاتورهای عالم توسط آمریکا مثل مهره های شطرنج چیده شدند و هرجای عالم دیکتاتوری هست مهره آمریکاست اما این مهره ها وقتی سوخته شدند در جای دیگری مهره دیگری جایگزین می کند.

 

وی در پایان گفت:امروز به مدد انقلاب اسلامی و به لطف اهل بیت در بالاترین سطح قدرت قرار گرفته ایم هدف ما ثبات است، هدف ما ثبات امنیت پایدار است و به مدد رشادت ها و شهادت ها نخواهیم گذاشت استکبار به جغرافیای ما دست پیدا کند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب