سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39296
|
07:09 - 1398/08/13
نسخه چاپی

فرماندار ملکشاهی:

اهمیت دادن به پدافند غیرعامل یک نقطه قوت است

اهمیت دادن به پدافند غیرعامل یک نقطه قوت است
فرماندار ملکشاهی گفت: امروز میزان توجه واهمیت دادن به پدافند غیرعامل از نقاط قوت و ضعف جوامع محسوب می شود.

به گزارشايلام بيدار، "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در مراسم هفته پدافند غیرعامل با تشریح ابعاد مختلف و تعاریف کلاسیک پدافند غیرعامل گفت: امروز میزان توجه واهمیت دادن به پدافند غیر عامل از نقاط قوت و ضعف جوامع محسوب می شود.

 

وی اظهار کرد: هر جامعه ای که بتواند تدابیر و راهکارهای لازم و ضروری در مقابل عوامل انسان ساز که در راستای تخریب و حمله به بنیانهای حیاتی و زیر ساختی صورت می گیرد، مصون سازد در حوزه پدافند غیر عامل موفق و از قدرت بیشتری در دنیای امروز برخوردار است.

 

تاسمه افزود: تدابیر مقام معظم رهبری در طول سالهای گذشته از جمله اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید ملی و توجه به اشتغال و فرهنگ از بنیانهای مهم و مولفه های ضروری است که امروز باعث شده ایران اسلامی در این حوزه در مقابل تهاجم اقتصادی و تحریم ها، کمترین خسارت را شداشته باشد.

 

فرماندار ملکشاهی به ابعاد جزیی تر پدافند غیرعامل در سطح استان ها و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: درشهرستان ملکشاهی و در حوزه فرهنگی تحکیم خانواده، حجاب بانوان از جمله نمادهای درخشان زنان و بانوان این سرزمین است که می تواند در مقابل هجمه های ضد فرهنگی دشمن در فضای مجازی و ماهواره ایی بعنوان یک پدافند غیر عامل عمل نماید.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد