سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39251
|
08:01 - 1398/08/11
نسخه چاپی

برگزاری همایش مجمع خیرین بانوان مدرسه ساز در چرداول

برگزاری همایش مجمع خیرین بانوان مدرسه ساز در چرداول
همایش بزرگ مجمع خیرین بانوان مدرسه ساز در چرداول با حضور مسئولین استانی و محلی، جمعی ازبانوان خیر در تالارارشاد شهر سرابله برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، "اکبرزمانی" مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول در این همایش ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین، بانوان خیرو مدعوین با اشاره به تعهدات خیرین مدرسه ساز شهرستان در سال گذشته از تحقق حداکثری تعهدات خیرین در سال گذشته خبر داد و واعلام کرد به کمک اداره نوسازی مدارس و همین خیرین چندین مدرسه در سال گذشته افتتاح وتا مهر سال آینده چندین مدرسه دیگر افتتاح می شود.

 
وی در ادامه به نقش آفرینی فرهنگیان دلسوز در شهرستان در مدرسه سازی اشاره کرد و اعلام کرد که امروز فرهنگیان در درمان، وکمک مالی به دانش آموزان بی بضاعت و بی‌سرپرست سنگ تمام گذاشته اند واین امر قابل تقدیر است.
 
زمانی با اعلام اینکه یکی از تفاوتهای جشنواره خیرین سال گذشته حضور موثر وپر شورهمین بانوان خیر بود ادامه داد امروزه در جامعه های پیشرفته بانوان دوشا دوش مردان در تمام امور مشارکت دارند و جای بسی خوشحالی است که در این شهرستان بانوان اینگونه در صف اول خدمت به محرومین و مشارکت در ساخت و ساز مدارس هستند .
 
زمانی عنوان کرد این همایش با رویکرد بررسی نقش بانوان و خانواده در گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و با شرکت زنان و خانواده‌های خیرین مدرسه‌ساز از بخش های مختلف شهرستان تشکیل شده است.
 
وی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و تشویق بانوان و تجلیل از برگزیدگان و خانواده‌های فعال در امر مدرسه‌سازی، تبیین برنامه‌های آینده شورای بانوان خیر در دهه سوم فعالیت خیرین مدرسه‌ساز، جذب و تعامل حداکثری با نهادهای دولتی و خیریه‌های بانوان فعال در زمینه مدرسه‌سازی اعلام کرد.
 
زمانی در پایان با اشاره به فضاهای آموزشی در حال ساخت شهرستان به جایگزینی وسایل گرمایشی نا ایمن با وسایل ایمن در شهرستان خبر داد و بار دیگر از زحمات و همکاری صادقانه و نگاه ویژه اداره تجهیز ونوسازی مدارس استان تشکر کرد. 
 
در این همایش علیلیان مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان ضمن تشکر از همراهی های مجمع خیرین مدرسه ساز، توجه بیش از پیش به حضور موثر بانوان در عرصه  مدرسه سازی را خواستار شد، وی نقش خانواده و بانوان را، در تشویق خیرین مدرسه ساز بسیار حائز اهمیت دانست و گفت :البته بانوان خیر مدرسه ساز خود نیز بعنوان خیر فعالیتها و اقدامات شایان توجه ای در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس داشته اند .
 
در این همایش که با همکاری دبیرستان حضرت خدیجه (س) و اجرای سرود و برنامه های هنری دانش آموزان دبیرستان مذکور برگزار گردید ابراز امیدواری شد بمنظور فعالیتهای اثر بخش تر و همیاری بیشتر همایش های مشترک دیگری نیز بین مجمع خیرین مدرسه ساز و شورای بانوان خیر مدرسه ساز برگزار شود  .
 
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب