سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39236
|
07:26 - 1398/08/11
نسخه چاپی

معاون عمرانی استاندار در گفتگو با ایلام بیدار:

ایلام به شبکه ریلی متصل می شود/اشتغالزایی 740نفر درشرکت لرزه نگاری ایوان

ایلام به شبکه ریلی متصل می شود/اشتغالزایی 740نفر درشرکت لرزه نگاری ایوان
معاون عمرانی استاندار ایلام از اتصال استان ایلام به شبکه ریلی کشور در سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

"احمد کرمی"، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام؛ در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر ایوان گفت :با توجه به اینکه مردم ایلام همواره در سال‌های اخیر پیگیر اجرایی شدن اتصال استان به شبکه راه آهن بودند، انشاالله در سفر ریس جمهور به استان کلنگ فاز نخست آن برزمین زده خواهد شد.

وی اظهار کرد:برای  اتمام این پروژه  ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما برای فاز نخست آن که 17کیلومتر است وکارهای مطالعاتی صورت گرفته است 150میلیاردتومان اعتبار نیاز است.

کرمی افزود: یکی از اولویت‌های مهم مسوولان استان توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای اعم از بزرگ‌راه و آزادراه، ریلی و فرودگاهی است که بر همین اساس به‌طور جدی مسئله متصل شدن استان به پروژه راه‌آهن در سطح ملی پیگیری شده است.

معاون عمرانی استاندار به پروژه لرزه نگاری شهرستان ایوان نیز اشاره کرد. بیان داشت :این پروژه یکی از پروژه های اشتغالزا درسطح استان است که توانسته است 740نفر از فارع التحصیلان و جوانان جویای کار را مشغول به کار نماید .

 

کرمی بیان کرد:این پروژه اثرات اقتصادی خوبی را برای استان به دنبال خواهد داشت،وبرای اجرای 700میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد