سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39232
|
14:07 - 1398/08/10
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

حل مشکلات مردم اولویت مسئولان باشد

حل مشکلات مردم اولویت مسئولان باشد
امام جمعه ایوان گفت:برخی از مسئولان بجای آنکه به دنبال منافع مردم باشند به دنبال منافع شخص خود هستند لازم است همه مسئولان توان خود را در راستای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی حیدری "،امام جمعه ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با تبریک فرا رسیدن ایام الله 13آبان گفت:با درایت و تدابیر حکیمانهمقام معظم رهبری با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نشانه  هایی از سمت گیری وجهت گیری های مثبت به سوی یک حرکت گسترده و پرشتاب به سوی تحول اقتصادی در کشور دیده می شود.

 

امام جمعه ایوان اظهار کرد:پایه گذاری بودجه بدون نفت. احیاء و گسترش بنگاه های تولیدی و حرکت در راستای رونق تولید. برنامه ریزی برای گسترش صادرات و تعمیم و گسترش جذب مالیات و مدیریت صحیح نرخ ارز و مبارزه جدی و گسترده قوه قضاییه با فساد و شکست تحریم ها با یافتن راه کارهایی جدید برای دور زدن تحریم ها و خنثی کردن تحریم ها افق روشن و امیدوار کننده را در ارتباط با حل مشکلات معیشتی مردم و پیشرفت و تحول اقتصادی کشور ایجاد کرده است.

 

وی افزود:رییس جمهورآمریکا با توجه به اینکه در آستانه انتخابات جدید است نیاز داشت برای جذب آراء و پیروزی در انتخابات آینده اقداماتی را انجام دهد یک اقدام اش چراغ سبز نشان دادن به ترکیه برای حمله به سوریه بود که داعش را به صورت کنترل شده دوباره فعال کند اقدام دوم او سوء استفاده از مطالبات به حق مردم عراق و لبنان بود و جهت دهی این مطالبات و اعتراضات به سمت ایجاد تفرقه بین ملت ایران و ملت های لبنان و عراق و علاوه بر آن ایجاد ناامنی و بی ثباتی در این دو کشور. است.

 

وی اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب راه کار مقابله با این  توطئه را اقدام مسولان دلسوز این دو کشور برای حفظ امنیت و هدایت مردم در جهت مقابله با توطئه دشمنان. و پاسخ به مطالبات مردم را در قالب حفظ ساختارهای قانونی ممکن و میسر دانستند البته استکبار جهانی و هم پیمانان او از توطئه و ایجاد فتنه دست بر نخواهند داشت و کشور ما هم در معرض فتنه های جدید خواهد بود لذا رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح را به آمادگی برای مقابله با فتنه های جدید فرا خواندند.

 

امام جمعه ایوان با بیان اینکه یکی از مسائل شهرستان در ایام فصل بارندگی هدایت روان آبها می باشد تصریح کرد:موضوع دیگری را که باید بیان کنم این است که ما در این شهرستان ۵۰ هزار نفر جمعیت داریم که با مشکلات عدیده در زمینه های مختلف روبرو هستند و در عین حال شهرستانی است با قابلیت های فراوان که می تواند این شهرستان به یکی از بهترین شهرستان ها در کشور تبدیل کند.

 

حیدری بیان داشت: بنده به عنوان امام جمعه و جمعی از مسولان این شهرستان به طور روشن چیزی جز حل مشکلات مردم و پیشرفت این شهرستان نیست. دلیلش هم این است که در طی این ۲۶ ماه فارغ از هر گرایش و فکر سیاسی مساله اول و آخر ما وحدت و انسجام و همکاری و تعامل و ایجاد امید و اعتماد به مسولین و خدمت به مردم بوده و هست این مسولان و مدیران با کمال دغدغه مندی سعی کرده اند برای کاستن از رنج و مشکلات مردم کم کاری های و جاهای خالی دیگران را هم پر کنند. اما متاسفانه افراد معدودی که قبلا در این شهرستان در مسولیت بودند و اکنون نیستند و انباشت مشکلات این شهرستان به دلیل این بوده که این آقایان به جای اینکه وقتشان را صرف حل مشکلات مردم کنند صرف تقابل و اختلاف و درگیری های گروهی و سیاسی می کردند و به جای اینکه دنبال منافع مردم باشند دنبال منافع شخصی بوده اند .

وی ادامه داد:این افراد هم اکنون به دنبال تخریب و جو سازی و فشار بر مسولان خدوم و دلسوز شهرستان هستند و به دنبال اهداف انتخاباتی و گروهی خودشان هستند من مطمئن هستم با آگاهی ای که استاندار محترم از سوابق تنش های سیاسی و حوادث رخ داده در گذشته در این شهرستان دارند و نگاه دلسوزانه ای که در حل مشکلات مردم و پیشرفت استان و شهرستان ها و حمایت و پشتیبانی از مسولان مردمی و تقویت فضای همدلی و تقویت و انسجام و وحدت بین مسولان و برگزاری یک انتخابات پرشور و در یک فضای سالم و بدون تنش دارند.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد:کسانی که به دنبال سوء استفاده و فرصت طلبی و تامین اهداف شخصی هستند ناکام خواهند ماند و با این تخریب ها و جوسازی ها و فشار بر مسولان شهرستان از نمد انتخابات کلاهی به دست نخواهند آورد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب